S: GTX Gigabyte 580

Medlem
S: GTX Gigabyte 580

Säljer nu mitt älskade grafikkort efter en uppgradering. Allt funkar galant med det. Vid frågor så ställ dem bara

Medlem

Jag är interesserad grafik kortet men skulle behöva veta storleken på kortet innan jag kan fundera på ett köp.

Medlem

Det är ganska långt tyvärr, men har du 28 cm så blir det trångt. Allt över blir galant

Medlem

Vad tar du för det?

Medlem

Vad känns rimligt för dig?

Medlem

Jag vill inte lägga något skambud och jag har helt ärligt ingen aning om vad ett rimligt pris vore.

Medlem

Kollat runt lite på blocket o.s.v. Kortet ligger oftast runt 2000, så 1800 + frakt ?

Medlem

Kör nog ett nytt kort i samma prisklass istället, men priset kan jag inte klaga på.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Kör nog ett nytt kort i samma prisklass istället, men priset kan jag inte klaga på.

Värt att tänka på är att du måste lägga till en tusenlapp för att få ett kort som presterar i klass med 580, men det kanske är värt det för att få alla garantier?

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Athaleos:

Kör nog ett nytt kort i samma prisklass istället, men priset kan jag inte klaga på.

Värt att tänka på är att du måste lägga till en tusenlapp för att få ett kort som presterar i klass med 580, men det kanske är värt det för att få alla garantier?

Ja det är just garantin jag är ute efter, även om jag inte betvivlar en sekund att kortet är i perfekt skick! Mitt nuvarande kort har strulat såpass länge nu. Men låt oss inte kapa tråden

1
Skriv svar