S: LG G4, OnePlus One, ASUS GTX970 4GB STRIX OC

Medlem
S: LG G4, OnePlus One, ASUS GTX970 4GB STRIX OC

Säljer tre prylar!

Stycke 1:

LG G4 International (H815)
Original-låda
Läder-rygg (svart) och plastrygg (guld)
Nytt batteri
Original-laddare
Eh rootad eller upplåst. Bone stock.
En liten skada på ena hörnet, displayen i perfekt skick.

Pris: 2100 kr

Stycke 2:
OnePlus One
Mycket bra skick
Kan skicka med ett skal som är använt men i bra skick gratis
Original-låda
Original-laddare

Pris: 1700 kr

ASUS GTX970 4GB STRIX OC
Original-låda och inpackning
Fabriksöverklockat
Strix-kylare
4GB VRAM
I mycket bra skick!

Pris: 2000 kr

PM om frågor eller pris-förhandling!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ett nytt Asus Strix GTX970 kostar runt 2600kr idag. Bara ett tips, men du kanske behöver justera ditt pris lite.

Medlem

Alla priserna är väldigt höga. Ny One plus X som är mer eller mindre som en One kostar strax över 2000kr idag. Samma med LG också bara några hundra under ny pris...

Medlem
Skrivet av Drama:

Alla priserna är väldigt höga. Ny One plus X som är mer eller mindre som en One kostar strax över 2000kr idag. Samma med LG också bara några hundra under ny pris...

Ja priserna är väldigt höga tanke på det finns billigare på blocket samt tradera.

Medlem

Verkar som att G4 och One har droppat lite sen jag tittade sist. Sänker priset på dessa, my bad!

GTX970 produceras inte längre. Heller inte så att det finns en display eller liknande som slits. Därav vet jag inte varför priset ska skrivas ner så väldigt mycket. Det är billigare än nytt, och fungerar 100% som ett nytt. Var är förlusten? Skriver ner lite iallafall då om det känns högt.

Priserna är dock också förhandlingsbara, och frakt inkluderad...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Verkar som att G4 och One har droppat lite sen jag tittade sist. Sänker priset på dessa, my bad!

GTX970 produceras inte längre. Heller inte så att det finns en display eller liknande som slits. Därav vet jag inte varför priset ska skrivas ner så väldigt mycket. Det är billigare än nytt, och fungerar 100% som ett nytt. Var är förlusten? Skriver ner lite iallafall då om det känns högt.

Priserna är dock också förhandlingsbara, och frakt inkluderad...

Anledningen till att GTX 970 har fallit i värde är för att det har släppts en ny generation, både från AMD och Nvidia.

Exempelvis så finns det här som presterar som ett GTX 980, eller i vissa fall bättre.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3793860

Och samma gäller AMD's motsvarighet.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3770605

Medlem

Hur gammalt är grafikkortet?

Medlem
Skrivet av Stag:

Verkar som att G4 och One har droppat lite sen jag tittade sist. Sänker priset på dessa, my bad!

GTX970 produceras inte längre. Heller inte så att det finns en display eller liknande som slits. Därav vet jag inte varför priset ska skrivas ner så väldigt mycket. Det är billigare än nytt, och fungerar 100% som ett nytt. Var är förlusten? Skriver ner lite iallafall då om det känns högt.

Priserna är dock också förhandlingsbara, och frakt inkluderad...

Därför att:

1. Det finns högvis med 970-kort på lager fortfarande.
2. GPUer slits en hel del framförallt om de är klockade (fabrik eller inte).
3. GTX 1060 och AMD R480 presterar båda bättre och kostar i princip samma slant.
4. Du säger inte om det finns garanti kvar?

Dra av 50% så kommer du att bli av med dem.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hur gammal är grafikkortet? Är det mycket/lite använt?

Medlem

Budar 1000kr för OPO, finns den i sthlm möts jag gärna upp isåfall

1
Skriv svar