S: Playstation + 23 Spel *SÅLD*

Medlem
S: Playstation + 23 Spel *SÅLD*

Hallå där kära FZare. Det är med sorg jag är tvungen att sälja iväg min gamla trotjänare och tidsfördriv som har gett min barndom många lyckliga timmar. Paketet innehåller konsollen, ett minneskort samt en handkontroll.

Spelen som följer med är följande:

Croc: Legend of the Gobos
Crash Bandicoot 1, 2, 3
Crash Bash
Spyro The Dragon 1, 2
Rayman
Small Soldiers
Road Rash 1, 2
Toy Story 2
Need For Speed Porsche
Moto Racer 2
One Piece Grand Battle
Medievil
Rescue Shot
Cool Borders 2
A Bug's Life
Scooby Doo Cyber Chase
Story Studio: Mulan
Medal of Honor: Underground
Team Buddies (Saknar fodral)

Konsollen är testkörd idag (05/4) och fungerar som den ska. Skicka ett bud så svarar jag så fort jag kan!

(Jag ber om ursäkt för dom dåliga bilderna, men har inte tillgång till en vettig kamera för stunden)

Medlem

Har du något uppskattat pris då man själv är ganska dålig på att lägga bud på saker?

Btw, bilderna är tillräckligt bra för att man ska se, det är ju inte direkt så att man behöver ha 3D bilder i Java/Flash

Medlem

Efter att ha kikat runt en liten stund ser jag att en PSX med 2-3 spel brukar ligga runt 500kr, så jag antar att jag skulle kunna slänga iväg paketet för ungefär det priset.

Medlem
Skrivet av Mimer:

Efter att ha kikat runt en liten stund ser jag att en PSX med 2-3 spel brukar ligga runt 500kr, så jag antar att jag skulle kunna slänga iväg paketet för ungefär det priset.

Vaaaa? Hela paketer? Eller med 2-3 spel?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Mimer:

Efter att ha kikat runt en liten stund ser jag att en PSX med 2-3 spel brukar ligga runt 500kr, så jag antar att jag skulle kunna slänga iväg paketet för ungefär det priset.

Vaaaa? Hela paketer? Eller med 2-3 spel?

Hela paketet.

Medlem

sålt till mig^^

Skribent

Är paketet sålt?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Är paketet sålt?

Läs posten innan...


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Är paketet sålt?

Läs posten innan...


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Skribent
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Shadee:

Är paketet sålt?

Läs posten innan...

Innan topic på försäljningen är ändrad till "Såld!" (som det enligt reglerna ska göras) eller liknande så antar jag att paketet finns kvar.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Shadee:

Är paketet sålt?

Läs posten innan...

Innan topic på försäljningen är ändrad till "Såld!" (som det enligt reglerna ska göras) eller liknande så antar jag att paketet finns kvar.

Okej förlåt, har faktiskt inte läst reglerna.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Skribent

Ska jag va ärlig så trodde jag ju att det var sålt men eftersom en nyreggad hade skrivit att han köpt det så hoppades jag bara att han trollade

Medlem

Köparen har precis fått paketet och allt är nu ordnat. Valde att inte ändra till såld innan allt var fixat.

Skribent

Alltså tro inte jag är någon paragrafryttare, bara det att jag HOPPADES att det var kvar för jag var intresserad men tyvärr lite sent ute. Det var sista livlinan att försäljningen skulle gått i stöpet eftersom topic inte var ändrat

1
Skriv svar