Bli medlem på FZ:s forum!
neocon
Titel Stammis
Registrerad 2010-01-08
Inlägg 411

*SÅLD*
Säljer ett Star Citizen spelpaket innehållande följande:

Star Citizen
Squadron 42
Constellation Andromeda med lifetime insurance
Revel & York Hangar

Paketet motsvarar i princip detta som finns att köpa för ~3200:- på hemsidan:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Constellation-Andromeda Dock är mitt som sagt med lifetime insurance istället. Notera att bilden jag bifogat inte listar allt korrekt då paketet är uppgraderat till Constellation och av någon anledning visar tillbehören jag hade till min gamla Super Hornet.

2500 riksdaler. Helst ser jag att vi träffas och genomför affären. I annat fall är det förskottsbetalning med Swish som gäller.

Priset sänks EJ! Icke sa' nicke.

sc.png

Sito
Titel Stammis
Registrerad 2004-07-10
Inlägg 537

neocon skrev:

Jag erbjuder 2000:-

neocon
Titel Stammis
Registrerad 2010-01-08
Inlägg 411

Sito skrev:
neocon skrev:

Jaså du, dönicke.

superapan
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-04
Inlägg 213

neocon skrev:
Sito skrev:
neocon skrev:

Jaså du, dönicke.

Oj då, du verkar inte vara en särskilt trevlig säljare. Jag tror inte så många vill göra affär med en sådan - mina varningsklockor går i alla fall igång direkt.

neocon
Titel Stammis
Registrerad 2010-01-08
Inlägg 411

superapan skrev:

Oj då, du verkar inte vara en särskilt trevlig säljare. Jag tror inte så många vill göra affär med en sådan - mina varningsklockor går i alla fall igång direkt.

Tycker att Sito var direkt otrevlig som citerade precis det jag skrev om att jag INTE sänker priset för att sedan "erbjuda" mindre. Är man trevlig är jag trevlig tillbaks.

Sito
Titel Stammis
Registrerad 2004-07-10
Inlägg 537

Jag menade inte att vara otrevlig utan mer ironisk, ber om ursäkt om det missuppfattades.

TheShadyShader
Titel Stammis
Registrerad 2007-05-01
Inlägg 418

Sito skrev:
Jag menade inte att vara otrevlig utan mer ironisk, ber om ursäkt om det missuppfattades.

Kändes mer som en dryg kommentar, varför lägga ner energin på att skapa ett inlägg om du ändå inte är intresserad liksom?
Tycker att de som inte är intresserade kan låta bli att skriva alls (vilket jag nu själv bryter emot, det är ironiskt).
Varken du eller neocon får ju ut något av det.

Förstår att neocon upplever inlägget som otrevligt med tanke på hur frustrerande det kan vara att sälja saker ibland när så många väljer att skriva oseriösa inlägg eller skambud oavsett vad det står i annonsen.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 299 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

FZ