Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2006-01-14
Inlägg 690
Bild:http://www.button-smasher.com/wp-content/upl
oads/2011/11/D3ce-features.jpg
Diablo 3 ce cd-key: 400 (fodral medföljer)(cd-key skickas med sms)
denna ger vingar till alla dina karaktärer du skapar
mer info här: http://www.diablofans.com/news/1131-fansite-quest
ions-answers-hq-gdc-slides/
Vet ej om det wow-pet man får med har egen nyckel har den inte det följer den med när du köper min key.
Usb kritstal med Diablo hållare: 200kr
The art of diablo 3: 200kr
Soundtrack: 100kr
Making of Diablo 3: 150kr
Har det wow-pet man får med egen nyckel kommer denna säljas separat till galna wow fans på ebay
Alt detta kommer skickas efter att jag har hämtat ut mitt spel på eb-games i Jököping
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 149
Uhm. Och du säljer det istället för att avboka det för att?...
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2006-01-14
Inlägg 690
så folk som bara vill ha bara en sak i ce versionen inte behöver betala för hela ce versionen och kan då köpa normal versionen.
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-07
Inlägg 2
Hej jag köper allt väldigt väldigt gärna! hör gärna av dig så snabbt du kan! Min mail är matte.sandberg@hotmail.com
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-07
Inlägg 2
Det vore otroligt snällt ifall jag kunde få köpa hela kitet med kartong och allt! jag är ett jätte stort fan av diablo , jag har väntat på diablo 3 aktift i ett halv år nu och jag har spelat diablo 2 i 7 år så jag vill verkligen ha diablo 3 ce. jag hade bokat på game för 4 månader sen men de sa att jag inte kunde få det så har panik och är väldigt ledsen nu
så hör gärna av dig!
Titel Veteran
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 094
Jag är sugen på USB-minnet. PM:a så styr vi upp en deal.
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916
OT, men jag tycker det rent ut sagt är tragiskt att det inte ingick en Strategy guide (Bradygames eller liknande) de är, förvisso helt onödiga då du hittar allt + mycket mer snabbare och gratis på nätet, men fortfarande kan det vara trevligt med en fysisk guide att bläddra i ibland.