Säljer/Byter en Hearthstone beta key :)

Medlem
Säljer/Byter en Hearthstone beta key :)

Säljer/Byter en Hearthstone beta key

Medlem

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Hurså?

Medlem
Skrivet av fnance:
Skrivet av Zalcore:

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Hurså?

Man får inte sälja nycklar tydligen... Men jag tar den gärna gratis

Medlem

Säljer heartstone beta key för 300kr, har 3st.
pengar överförs på paypal, överför halva summan sen får du din key sedan får jag andra hälften av pengarna!

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Olagligt, ja. Men blizzard var dum nog att släppa nycklar. Istället för att spelet läggs till på dit konto direkt.
Blizzard har ingen koll om vem som "äger" nyckeln. Dom skickar bara ut dom med jämna mellanrum

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Zalcore:

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Olagligt, ja. Men blizzard var dum nog att släppa nycklar. Istället för att spelet läggs till på dit konto direkt.
Blizzard har ingen koll om vem som "äger" nyckeln. Dom skickar bara ut dom med jämna mellanrum

Problemet är dock att Blizzard faktiskt HAR koll på vart nyckeln skickas. Jag har ett antal kompisar som var dumma nog att köpa sina nycklar som nu har bannade konton, även en som sålde nycklar som fick samma problem + att nyckeln blev avstängd.

Medlem
Skrivet av Zalcore:
Skrivet av zobino:
Skrivet av Zalcore:

Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,

Olagligt, ja. Men blizzard var dum nog att släppa nycklar. Istället för att spelet läggs till på dit konto direkt.
Blizzard har ingen koll om vem som "äger" nyckeln. Dom skickar bara ut dom med jämna mellanrum

Problemet är dock att Blizzard faktiskt HAR koll på vart nyckeln skickas. Jag har ett antal kompisar som var dumma nog att köpa sina nycklar som nu har bannade konton, även en som sålde nycklar som fick samma problem + att nyckeln blev avstängd.

fast det är helt omöjligt. Då blizzard har gett kanske 20k+ keys till olika streamers/youtubare/hemsidor.
Vem som får dessa keys är ju helt utom blizzards händer. Så dom kan ju inte ha koll på vem som "äger" en nyckel. Själv sålt 3-4 keys utan klagomål.

Dina kompisar har rent av otur , eller så borde jag spela på lotto

KoP
Medlem
Skrivet av benq1998:

Säljer heartstone beta key för 300kr, har 3st.
pengar överförs på paypal, överför halva summan sen får du din key sedan får jag andra hälften av pengarna!

Så hur mycket "betalade" du för dom 3 nycklarna i första hand?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Hallå jag vill bli av med min extra beta-nyckel.

Kontakta mig i pm eller kalleheartpwn2@hotmail.com med en summa om du vill köpa den.
Vid köp så får du min riktiga email, bildbevis och så delar vi kontaktinfo. Banköverföring.

Medlem

Varför skulle man vilja köpa en betanyckel överhuvudtaget när spelet vid lansering är f2p?

Medlem

Självklart upp till var och en. Men själv kan jag inte förstå varför någon skulle betala för en beta nyckel och i synerhet inte för ett spel som ska bli free2play.

Medlem

Inte nog med att det är olagligt, men att sälja nycklar på detta vis är i mitt tycke rena scum- och douchebagfasoner.

Att välja detta alternativ istället för att bara ge bort en extranyckel för att göra någon annan lite glad, är tämligen patetiskt och för mig helt ofattbart.

SE

Medlem

Jag fick också en nyckel av Blizzard, har spelat lite grann. Inte riktigt min grej, det såg kul ut när andra spelade det men jag har inte riktigt tid för det... Hade inte en tanke på att sälja nyckeln då jag tycker det är fel.
Just nu sitter jag och äter brownies och dricker julmust, nämen.. där har ni en bit av mitt liv!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Medlem

jag vill köpa en en HS nyckel, adda mej på skype: ostboven

1
Skriv svar