Säljes: 11st 1200 Xbox Live Microsoft Points

Medlem
Säljes: 11st 1200 Xbox Live Microsoft Points

Hej!
Jag säljer 11 st koder som ger 1200 MS Points styck.

Lägsta priset på tradera är 137 kr och lägsta på prisjakt är 179 kr efter frakt (mediamarkt).
Jag säljer för 119 kr styck!

Så fort jag ser att pengarna anlänt på mitt Swedbankkonto så skickar jag din kod i PM eller email.

Robin

Medlem

Av ren nyfikenhet då vissa kanske vill veta innan de köper.. Hur får man tag på 11 st utan att sno de?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Av ren nyfikenhet då vissa kanske vill veta innan de köper.. Hur får man tag på 11 st utan att sno de?

Jag har köpt direkt från Microsoft. Så bra att du värnar om dina forumkamrater!

Medlem

Vill du sälja kanske du vill begära mindre betalt, förmodlingen under 100 kr iaf då man kan få tag på andra utländska hemsidor väldigt billigt.

Något också borde ha kollat upp.

Inaktiv

Så fort jag ser att koden har anlänt på mitt Gmailkonto så lägger jag in pengarna på ditt konto.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Så fort jag ser att koden har anlänt på mitt Gmailkonto så lägger jag in pengarna på ditt konto.

Tyvärr. Jag gör alltid affärer på "det vanliga" viset.

Inaktiv
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av showerguy:

Så fort jag ser att koden har anlänt på mitt Gmailkonto så lägger jag in pengarna på ditt konto.

Tyvärr. Jag gör alltid affärer på "det vanliga" viset.

Det vanliga? Jag har köpt en massa biljetter till diverse evenemang och festivaler och har alltid begärt inloggning / koden för att sedan betala.

Medlem

Hm. Det är lite av ett hett ämne i näthandel, men alla platser och gånger jag handlar så ska jag ha pengarna på kontot innan jag skickar något. Detta helt enkelt för att om det uppstår strul så är det lättare att få tillbaka pengarna än vad det är att få tillbaka varan.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av showerguy:

Så fort jag ser att koden har anlänt på mitt Gmailkonto så lägger jag in pengarna på ditt konto.

Tyvärr. Jag gör alltid affärer på "det vanliga" viset.

Det vanliga? Jag har köpt en massa biljetter till diverse evenemang och festivaler och har alltid begärt inloggning / koden för att sedan betala.

Dåligt ordval av mig kanske.

Jag har köpt och sålt relativt mycket privat.
Med erfarenhet från bl a FZ, Sweclockers, Nordichardware, Tradera och Reddit kan jag säga att jag aldrig varit med om någon privatperson som säljer på det sättet. Undantaget är väl /r/steamgameswap på reddit där man ofta följer ett flair-system.

1
Skriv svar