[SÄLJES] Dator {bild}

Medlem
[SÄLJES] Dator {bild}

Tja har tänkt sälja min nuvarande för att kunna öka budgeten till nästa Dator.

Inget Idé att jag drar till med att det är någon "Yber Ultimate Gamer Computer of Death" här då jag antagligen blir renrakad både en och två gånger.

Men skulle uppskatta om man kunde få ett utlåtande om värdet likt antikrundan då jag har noll koll på vad den är värd idag, förutom grafikkortet men då är det oftast 1GB varianten som har blivit sålt.

Detta är alltså komponenterna

Windows Vista 32 och 64-bit

Core 2 Duo E8500 3.16 GHz Kylare -> Noctua NH-U9B SE2

Gigabyte EP45-DS3

Corsair Dominator 2GB DDR2 1066MHz

ATI Radeon HD4870 512MB Kylare -> Arctic Cooling Accelero S1 rev2 VGA Cooler

Samsung HDD 465 GB

Cooler Master 620W

Creative Sound Blaster Audigy |

Dvd läsare

Allt detta sitter i ett NZXT Hush Svart Med en drake graverad på vänstra sidan framifrån.

Även om ni inte är intresserade så är även värderingar välkomna

http://ladda-upp.se/bilder/zjpurhtmokvodl/

OBS! Hamstern är endast för verifieringssyfte, ej till salu!

Medlem

Skulle gissa på runt 3000 utan skärm.

Medlem

Är datorn ''felfri''? Blir det blåskärm ibland? Har du haft nåt problem med datorn? Vad som helst.

Bäst att vara ärlig nu

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Skulle gissa på runt 3000 utan skärm.

Möjligtvis om hamstern ingår och allt är i bra skick.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Skulle gissa på runt 3000 utan skärm.

Ok, runt vad jag hade väntat mig, sjukt vad lite ålder kan göra på en dator, köpte den för 8000...

Skrivet av jimsam100234:

Är datorn ''felfri''? Blir det blåskärm ibland? Har du haft nåt problem med datorn? Vad som helst.

Bäst att vara ärlig nu

Använder man den utan att pilla så funkar den, har försökt att klocka den men blev 3.17 GHz sen ville den inte mer. Inte mycke till klock med andra ord men men kan ju bero på mig. Har monterat en Noctua NH-U9B SE2 på processorn så värmen är det inga problem med ligger runt 32- 37 grader i normal användning (inte spel)

Här är alltså problemet, har haft ett antal problem med blåskärm, med problemet är att den försvinner så jäkla fort att jag aldrig haft chansen att läsa va det står, men tror det kan bero på minnena, problemet är inte speciellt farligt då jag kan låta datorn stå på i flera dagar utan blåskärm och det händer oftast med mellanrum på 3,5, 7 månader. Men har som sagt aldrig lyckats lösa det, tyvärr.

Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Pooslice:

Skulle gissa på runt 3000 utan skärm.

Möjligtvis om hamstern ingår och allt är i bra skick.

Ingen hamster men bra skick skulle jag vilja påstå

1
Skriv svar