S/B: Destiny Betanyckel [SÅLD]

Medlem
S/B: Destiny Betanyckel [SÅLD]

NYCKELN ÄR SÅLD

Tjena, säljer en betanyckel till Destiny. Kan även tänka mig byta mot en WoD-Betanyckel.

Är endast intresserad av att sälja nyckeln för guld i WoW. Pris: 25k. Realm: Sylvanas.

Medlem
Medlem

25k, ojäfvlar


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Sälja en beta nyckel ... Det är bara för lågt. Ge bort den din snålis. Helt otroligt...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kommer ha två nycklar(om man nu litar på att jag får det). Så kommer jag dela med mig. Helt jävla gratis.

Medlem

Man kommer få tre nycklar. På minhembio är vi en bunt som har extranycklar och kollar ni där så ser ni att vi ger nycklar till varandra. Girig och snål så att man borde skämmas är man om man tar betalt för detta. Förstör ditt användarkonto också.

Medlem

Tjena alla jag är intresserad av att testa spelet på ps4 så jag tar gärna en nyckel av en vänlig själ
Mvh Panos

Medlem

Tack för det visade intresset i tråden!

Jag föreslår att i framtiden kan väl de som inte samtycker med priset/endast vill ha saker som är gratis hålla det för sig själva och inte göra onödiga påhopp. Det blir så tråkigt. Jag tvingar ingen att köpa, vill man inte betala priset som frågas så kan man ju gå någon annan stans.

Tack!

Medlem
Skrivet av Fnux:

Tack för det visade intresset i tråden!

Jag föreslår att i framtiden kan väl de som inte samtycker med priset/endast vill ha saker som är gratis hålla det för sig själva och inte göra onödiga påhopp. Det blir så tråkigt. Jag tvingar ingen att köpa, vill man inte betala priset som frågas så kan man ju gå någon annan stans.

Tack!

Tror du missade poängen med oss som ifrågasatte din försäljning. Gamers ska hålla ihop och inte sko sig på gratis nycklar. Inga onödiga påhopp? Du hänger ut dig själv.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kan tipsa igen att vi ger bort ps4 betanycklar på minhembio. Jag har själv två st som jag ska ge bort där då man får koderna den 17e (kl 18 troligtvis)

Medlem
Skrivet av Fnux:

Tack för det visade intresset i tråden!

Jag föreslår att i framtiden kan väl de som inte samtycker med priset/endast vill ha saker som är gratis hålla det för sig själva och inte göra onödiga påhopp. Det blir så tråkigt. Jag tvingar ingen att köpa, vill man inte betala priset som frågas så kan man ju gå någon annan stans.

Tack!

Att sälja gratis betanycklar är som att ta alla Metro-tidningar i tunnelbanan och sälja för 10kr styck. Ingen tvingar någon att köpa dem, men det är knappast någon moralhöjare att göra på det viset.

1
Skriv svar