[S/B] Playstation 3 Slim 120 GB (bytes mot Xbox 360 alt säljes)

Medlem
[S/B] Playstation 3 Slim 120 GB (bytes mot Xbox 360 alt säljes)

Jag sitter på ett Playstation 3 Slim 120 GB som jag antingen vill byta mot ett Xbox 360 alt. sälja då jag vill gå över till X360 då de flesta av mina vänner spelar 360.

Konsolen har alltid blivit väl omhändertagen och har inga som helst skador eller skavanker.
Orginallådan och allt som följde med; manualer, Dual Shock 3-kontroll och alla tillbehör finns självklart kvar.
Självklart finns även kvittot.

Den hårdvara du får med förutom det som ingick i lådan är:

- Sony Official Wireless Bluetooth Headset PS3

- Rock Band instrument - gitarr, mikrofon, trummor (fungerar till såväl Rock Band som Guitar Hero)

I spelväg får du:

- Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition (med Bonus-DVD och Art Book)

- Tomb Raider Triology (fodralet saknas tyvärr till denna)

- En del spel köpta över PSN; PixelJunkie: Eden, Flower, Siren: Blood Curse m.fl.

Skulle du ha ett X360 och vill byta men känner att du har en massa fler spel och/eller kontroller som höjer värdet på din 360 så kan du höra av dig ändå så kan vi nog komma överens om något.

Skulle du vilja köpa paketet istället för ett byte så vill jag ha 1500 SEK för den.
Konsolen finns i Stockholmsområdet.

Hör av dig med ett PM eller i tråden ifall du är intresserad så kan vi ta kontakt.

MVH
Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Hallå, Jag har ett xbox 360 slim 250 Gb, 2 handkontroller, mic, HDMI sladd samt en massa spel! Jag skulle kunna vara intreserad av att byta men då jag har massa mer grejor än dig så skulle jag nog vilja ha in lite + pengar!

Medlem

Hej, Jag har ett xbox 360 120 Gb, 2 handkontroller, mic, HDMI sladd.. Jag skulle kunna vara intreserad av att byta mot PS3..

Inaktiv

Jag är intresserad av bytet ifall du fortfarande har kvar din ps3a

1
Skriv svar