Är det nåt fel på min 360 Slim?

Medlem
Är det nåt fel på min 360 Slim?

Hej!

För 1 månad nu sedan köpte nyligen jag en ny Sony tv med bra input lag som jag älskar så mycket, Modern Warfare 3 flyter på kanon tills man började spela Battlefield 3. Det börjar lagga fast det är konsol!? Det är inte internet utan grafiken. Också är kontrollen efter hur mycket som helst när jag rör mig och trycker på knapparna. Fast jag kör Game Mode "On".

Mw3 är det inga problem med, men BF3 är det bara problem med.

Den här tv'en har jag: Sony 40" KDL 723

Jag kör i 1080p läget i Xbox 360.

Egentligen är det samma på andra spel som GTA IV, Black Ops och alla spel. Men så är det inte för mina vänner.

Jag har sökt svar men finner inget som gäller mitt problem.

Är det fel på mitt Grafikkort i 360?

Medlem

först ska jag ställa en dum fråga: har du installerat spelet och HD textures ?

Edit: ok jag har letat andra lösningar än att grafikkorts fel men det ser ut så :-/

kolla om detta gäller något annat spel så du kan få den utbytt reparerad etc (obs bara min diagnos)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Ja jag har installerat HD grejset som spelet bad mig göra.

Medlem

Jag känner igen det problemet. Om du går in på Tv:ns inställningar och letar lite, kan du då hitta nåt som du kan ställa in på film.spel,tv och sånt? Den ska iallafall inte stå på Film, försök ställa in den till spel.

1
Skriv svar