BF:BC: Beta Soldiers!

Inaktiv

YezpR(har mic), spelar efter 21.30.


signatur

#komsi @ Quakenet
Jesper aka Kokosnöt

Medlem

Kul beta, inte lika bra som CoD4 dock. Tycker krypsskyttegevären var helt värdelösa, de funkade inte alls för mig. Tacka vet jag riktiga snipers som i CoD4


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

När jag ska göra ett account så står det typ, your gamer profile does not have the right permissions to access xbox live functionality.

Fattar fan inte vad det är och kan inte få det att fungera heller.

Medlem

Ingen har svarat på min fråga än så jag ställer den ännu en gång. Hur helar man sig med sprutan som man har sett i gameplay filmer?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Darneck:

När jag ska göra ett account så står det typ, your gamer profile does not have the right permissions to access xbox live functionality.

Fattar fan inte vad det är och kan inte få det att fungera heller.

Har du Xbox Live Guld da, för annars funkar det inte, eller så kan det vara reggat som ett childs account, funkar inte heller isåfall.

Skrivet av WaltX:

Ingen har svarat på min fråga än så jag ställer den ännu en gång. Hur helar man sig med sprutan som man har sett i gameplay filmer?

Först måste du låsa upp den, sedan kör du som assault och klickar på LB 1 eller 2 gånger, då kommer den fram, då klickar du på RT så helas du


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Fick nyckeln idag från CDON.SE, tankade betan, men sen när man väl kom in så stog det att min gamer profile inte hade "The Correct Permissions to access Xbox live functionality", gick in på Call of Duty 4 och spelade lite på Live, och det funkade utmärkt. Har någon haft liknande problem?

Skrivet av Kustartilleriet:

Fick nyckeln idag från CDON.SE, tankade betan, men sen när man väl kom in så stog det att min gamer profile inte hade "The Correct Permissions to access Xbox live functionality", gick in på Call of Duty 4 och spelade lite på Live, och det funkade utmärkt. Har någon haft liknande problem?

Var inne och kollade lite, har stängt av family settings, så det borde inte vara något problem!
[http://majornelson.com/archive/2007/11/30/child-account-gradu...]

Denna funktion dyker ej up för mig, så jag kan inte ha ett barnkonto

Medlem

Var inte så säker på det, mitt förra account var ett childs account men inte hittade jag någon sådan funktion, om du har något annat spel från EA, så testa det, funkar det online är det inte childs account.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skrivet av tysonayt:

Var inte så säker på det, mitt förra account var ett childs account men inte hittade jag någon sådan funktion, om du har något annat spel från EA, så testa det, funkar det online är det inte childs account.

Tack för svaret!

Är det möjligt att skapa ett nytt konto, hört att man får en månad gratis live, skulle kunna testa det isåfall. (Gör du ett nytt 'konto' försvinner isåfall ditt gamla?)

Medlem

Nej det går bra att göra ett nytt konto och det gamla kommer inte att försvinna, dock är det bara 4 st accounts som får 1 månad gratis guld.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag har betan + mic, men saken är... har ingen guld tid.. så finns det någon som har en 24/48 dagars trial att ge mej? (A)

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av WaltX:

Ingen har svarat på min fråga än så jag ställer den ännu en gång. Hur helar man sig med sprutan som man har sett i gameplay filmer?

Först måste du låsa upp den, sedan kör du som assault och klickar på LB 1 eller 2 gånger, då kommer den fram, då klickar du på RT så helas du

Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av tysonayt:

Nej det går bra att göra ett nytt konto och det gamla kommer inte att försvinna, dock är det bara 4 st accounts som får 1 månad gratis guld.

Testade att göra ett nytt, funkade fin fint, problemet är det att min kod inte funkar att lägga in på nya kontot:evil:

Inaktiv
Skrivet av Kustartilleriet:
Skrivet av tysonayt:

Nej det går bra att göra ett nytt konto och det gamla kommer inte att försvinna, dock är det bara 4 st accounts som får 1 månad gratis guld.

Testade att göra ett nytt, funkade fin fint, problemet är det att min kod inte funkar att lägga in på nya kontot:evil:

Jag gjorde också ett nytt, spelet finns redan i games library, välj bara spelet där och kör

Medlem

Mm, funkar som Darneck säger


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Varje gång jag försöker köra nu står det: "Failed to connect to EA Online".

Någon annan än jag som har haft det problemet?

Medlem

Får det ibland, men det är pga EAs servrar och överbelastning.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

so.. grabbar hur är spelet nu då ? inte meningen ni bara ska sitta och luffa lite info "never leave someone behind" right ?

Medlem

Tråkigt tyckte jag, kändes som en konsolanpassning av BF2.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Min åsikt: köp Call of Duty 4 istället, betydligt roligare i längden. Men det är ganska skoj att förstöra alla byggnader i omgivningen


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Min åsikt: köp Call of Duty 4 istället, betydligt roligare i längden. Men det är ganska skoj att förstöra alla byggnader i omgivningen

har redan Call of duty ju

Medlem

Spela det då !


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Spela det då !

spelar ju det men liksom BF är ju BF ! !:O

12
Skriv svar