Borderlands 2 spelare co-op

Medlem
Borderlands 2 spelare co-op

Hej, jo jag har ett problem med borderlands 2 jag har inga att spela med förutom en vän. så hur gör jag för att få flera vänner till spelet? gå online eller? hört att online snor dom loot.


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem

Klart att det kan finnas de som snor loot, men alla är ju inte så. Alla som har spelat lite mer Borderlands 1/2, och har koll på hur det funkar vet att pengarna du får från att sno loot du inte har någon nytta av är försumbart senare i spelet.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag spelar gärna med dig, köpte det dock i dag så får jobba lite på att lvla först adda elfstroom

Medlem
Skrivet av Elfström:

Jag spelar gärna med dig, köpte det dock i dag så får jobba lite på att lvla först adda elfstroom

Ok addar dig heter pontquake funkar det om min kompis är med?


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem
Skrivet av pontquake:
Skrivet av Elfström:

Jag spelar gärna med dig, köpte det dock i dag så får jobba lite på att lvla först adda elfstroom

Ok addar dig heter pontquake funkar det om min kompis är med?

absolut brukar såela med min tjej så då kan vi vara fyra

Inaktiv

Jag köpte Borderlands 2 igår. Om någon vill lira så lägg till mig på Live. (Samma GT som mitt forumnick) Spelar även en del Battlefield 3 också , har mic.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Jag köpte Borderlands 2 igår. Om någon vill lira så lägg till mig på Live. (Samma GT som mitt forumnick) Spelar även en del Battlefield 3 också , har mic.

jag lägger till dig i dagarna har knappt inte spelat med någon än men det är planen, GT Elfstroom

Inaktiv
Skrivet av Elfström:
Skrivet av zaphiren:

Jag köpte Borderlands 2 igår. Om någon vill lira så lägg till mig på Live. (Samma GT som mitt forumnick) Spelar även en del Battlefield 3 också , har mic.

jag lägger till dig i dagarna har knappt inte spelat med någon än men det är planen, GT Elfstroom

Trevligt! Lirar en "Assassin" men kan prova på någon annan klass annars.


signatur

War never changes.

1
Skriv svar