walter_iego skrev:
Den här sommaren har jag plöjt genom det mesta som är bra till Xbox 360. Nyligen avslutade jag GoW3 (Gears Of War), och nu känns det inte lönt att ha kvar konsolen längre. De "roligare" titlarna kommer ju till PS3:an senare i år, nästa år, så är det lönt att ha kvar den, eller ska jag sälja?
Walter, vilka är dessa "roligare" spel som kommer till PS3 du pratar om?
Jag sitter nämligen i en omvänd sits så jag är nyfiken på om jag kanske ska behålla PS3an ändå. Valde PS3 i next-gen kriget, skulle valt båda om jag haft råd. Har varit mycket nöjd och har alltid gillad PS3ans kontroll bättre samt att PSN är gratis.
Men jag har spelat ut alla de roliga titlarna till PS3 som Uncharted, MGS, LittleBigPlanet etc. och sitter med Skyrim som jag anser är ospelbart på PS3. Dessutom skulle jag vilja spela Witcher 2, Halo-serien och GoW-serien.
Så jag funderar på att gå över till X360 där jag har de flesta av mina polare när jag vill spela online.
Men jag har försökt leta lite om det kommer några intressanta titlar PS3 det kommande året men inte hittat mycket intressant som är exklusivt till PS3.
Visst har vi Dust 514 som skulle vara ballt då jag är gammal EVE-spelare men det är inte anledning nog att hålla kvar mig. Agent från Rockstar North verkade ha ett riktigt ballt koncept men spelet verkar dött. Kanske får se det på PS4...
Så vilka är dessa roligare titlar du nämner? Vill gärna veta så jag kan fatta ett mer informerat beslut. Att behålla PS3an eller gå över till X360.