Coop spel till Xbox

Medlem
Coop spel till Xbox

Hola Fz'are

Är ute efter coopspel till Xbox, inga indiespel och sådant trams utan nu snackar vi blytung skit som Gears of War (fast har redan klarat av alla) men andra goa coop spel.

Tack på förhand

Medlem

Rainbow Six Vegas-spelen är båda stabila coop-lir


signatur

Imperator

Medlem

Hittade:

Dead Island
Enslaved
Saints Row the Third

dock vet jag inte om det är splitscreen coop i dom.

Medlem

Crackdown 1 & 2
Lost Planet 1 & 2

De där standalone dlcerna till Dead Rising 2 kanske?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Medlem

Ah har redan kört både 1'an och 2'an men tack ändå.
Ska kika länken

Medlem

Enslaved har väl inte coop? Man kan tro det då spelet centrerar kring 2 karaktärer, men jag är 90% säker att det är ett singleplayerlir.

Resident Evil 5 kanske annars.


signatur

Videomupp

Medlem

Boarderlands är skitkul coop!
F.E.A.R 3 ska vara coop med splitscreen också men har inte prövat, men det ser kul ut med.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Enslaved har väl inte coop? Man kan tro det då spelet centrerar kring 2 karaktärer, men jag är 90% säker att det är ett singleplayerlir.

Resident Evil 5 kanske annars.

Resident Evil har jag lirat när min ps3'a fungerade.

Medlem

Kan starkt rekommendera Saints Row: The Third. Finns så otroligt mycket att göra. Stort plus att man kan köra hela kampanjen i co-op. Möjligheterna är enorma, och så gillar jag att man kan bli nästintill odödlig utan att behöva använda fusk. Max-leveln är 50, och efterhand som man levlar upp låser man upp nya upgrades i upgrade-shoppen man har i sin telefon. Där finns alltifrån att upgradera vapnena till sitt gäng till att du tar 5%, 10%, 20% respektive INGEN skada ifrån till exempel skott, explosioner, fall eller av att bli överkörd. Det finns alltså 4 nivåer inom området 'damage'. Man kan öven uppgradera så man får mer 5,10,20% och till sist oändligt med ammo. Och i de högre levlarna kan man dessutom låsa upp att man laddar om 'instantly'. Detta plus en annan massa skoj. När man sen köpt alla butiker och fastigheter, gjort alla uppdrag, alla activitys och tagit över staden så kan man antingen roa sig med att slakta zombies på en infekterad ö, eller som jag o min kompis - jaga varandra med predator-missiles och airstrikes


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Medlem

Fan det låter ju sköjj det där Saints Row. Är det delad skärm på co-op då?
Så jäkla svårt att förstå sig på omslaget i butik, har köpt flertal spel som säger att det är co-op men då gäller det inte hela kampanjen, bara vissa uppdrag.

Medlem
Skrivet av d3thCoreIs4babies:

Fan det låter ju sköjj det där Saints Row. Är det delad skärm på co-op då?
Så jäkla svårt att förstå sig på omslaget i butik, har köpt flertal spel som säger att det är co-op men då gäller det inte hela kampanjen, bara vissa uppdrag.

Asså det går att spela över antingen live eller via system link, alternativt LAN, men det finns inte split-screen. Det är inte som du säger, bara endel uppdrag i kampanjen som går o köra 2 på utan det är HELA kampanjen. Det går bra att börja spela kampanjen själv, men känner man sen att ett uppdrag e lite för svårt för o köra ensam så kan du trycka på start-knappen>co-op>invite a friend så kan han joina o hjälpa dig. Alltså drop-in, drop-out co-op. Fett smidigt. Rekommenderas starkt! Om du skaffar det så får du gärna adda mig på xbox live så kan vi kanske lira lite co-op GamerTag. Timily1127


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Medlem
Skrivet av d3thCoreIs4babies:

Boarderlands är skitkul coop!
F.E.A.R 3 ska vara coop med splitscreen också men har inte prövat, men det ser kul ut med.

F.E.A.R 3 ser roligt ut och är roligt men bara i tjugo minuter tyvärr! Inget spel jag rekommenderar om de inte sänkt prislappen på det!

Medlem
Skrivet av Lioras:

F.E.A.R 3 ser roligt ut och är roligt men bara i tjugo minuter tyvärr! Inget spel jag rekommenderar om de inte sänkt prislappen på det!

Okej bra att du nämnde det, har nämligen velat fram och tillbaka när man gått längs spelhyllan på el-giganten, blir och vänta tills nya Alien släpps, ja och självklart borderlands 2!
Inversion ska vara något nytt spel med coop/splitscreen har jag läst, men det blev försenat det med.

Hade addat dig rambo men mitt xbox är inte kvar längre, nu kör jag på polarns bara.

Medlem

Portal 2 har coop.

1
Skriv svar