Gold för 10kr i månaden

Medlem
Gold för 10kr i månaden

Ok, så för snart ett och ett halvt år sen köpte jag ett 12 månaders abonnemang. När det löpte ut så sket jag i att förnya eftersom jag ändå inte spelar online så värst mycket. Efter nån vecka eller så dök det upp ett erbjudande om att köpa 2 månader för 20 spänn. Ok, jag kan leva med det. Så jag köpte och gick direkt till xbox.com för att stänga av auto-förnyelse.

Men - när dom två månaderna kom till ända så fick jag *direkt* samma erbjudande om ytterligare 2 måndare för 20kr. Rinse repeat - köpte och stängde av auto-renewal - och nu har jag för tredje gången fått erbjudandet i samma ögonblick som mitt konto gått över till Silver. Ingen väntetid i hopp om att jag ska köpa ett 12 månaders pack.

Jag vet inte om jag haft tur eller om det ska funka så. Hur som helst är det ju lååångt billigare än att köpa en 12 månaders kod. Bara ett litet tips. =P


signatur
gnu
Medlem

Varje gång jag känner för att spela xbox online och skaffar gold så finns det något sånt erbjudande om 20kr för 2 månader, trodde det bara var jag som hade sån tur

Medlem

Hehe samma här. Men det verkar vara regel snarare än undantag. Så varför lägga ut för ett år om man kan göra så här?


signatur
Inaktiv

Håller med.

Brukar få lite sådana erbjudanden på mejlen!

Men tänk dig också om du betalar 20 kr för 2 månader eller 1 månad så blir det i slutändan: 120 respektive 240 kronor. 12 månaders abbonemang kan man få för 250-300 kronor idag på olika webbaffärer.

Men som sagt.. det är bra om man lirar lite då och då!

Everytime I feel arena xbox online and get the gold, there is article That this action 20kr 2 months, waiting there was unimpressed, I was so happy


signatur

Kristin Jenson

1
Skriv svar