GTA V Coil Voltic Super !! Här fann jag den. (LOTUS TESLA)

Medlem
GTA V Coil Voltic Super !! Här fann jag den. (LOTUS TESLA)

Här fann jag Coil Voltic Super!

I verkligheten mer känd som Lotus Tesla.

Fann den först efter 66% spelgenomgång

Medlem

Du måste ha haft skygglappar eller ha en jäkla otur om du inte stött på den tidigare, den är inte direkt jättesällsynt. ... bara lite

P.S. Den heter bara Coil Voltic, Super är klassen på bilen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

den har jag hittat ett antal gånger. Den bil jag letar efter just nu är vapid dominator/ Ford mustang.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Du måste ha haft skygglappar eller ha en jäkla otur om du inte stött på den tidigare, den är inte direkt jättesällsynt. ... bara lite

P.S. Den heter bara Coil Voltic, Super är klassen på bilen.

Jasså? Jaha okej.. jag har letat nästan hela staden, under olika tider, på Youtube fann jag inga tips heller tidigare, kanske finns nu?

Hur som helst så ville bara dela med mig tack ändå

Medlem
Skrivet av SWEcobra79:
Skrivet av Zymac:

Du måste ha haft skygglappar eller ha en jäkla otur om du inte stött på den tidigare, den är inte direkt jättesällsynt. ... bara lite

P.S. Den heter bara Coil Voltic, Super är klassen på bilen.

Jasså? Jaha okej.. jag har letat nästan hela staden, under olika tider, på Youtube fann jag inga tips heller tidigare, kanske finns nu?

Hur som helst så ville bara dela med mig tack ändå

Tack vare spawnsystemet som dom använder i GTA spelen så är det lättare att hitta fordon i en viss "tier" ute på vägarna om du redan kör ett som tillhör samma tier.Om du sitter i nämnda Coil Voltic, så är det mycket lättare att hitta en Infernus och andra Voltics, sitter man i en Ford GT* så kryllar det av dom och Vipers*

*kommer inte ihåg vad dom heter ingame.

Coil Voltic'en har väldigt hög spawnrate dagtid uppe på Kort-centrets parkering i Pacific Bluffs. Infarten är ett kvarter nästan rakt västerut från golfbanan, en väg ut i det gröna på kartan som slutar med en rodell och en fyrkant, den enda "stora" vägen i den "rutan" eller vad man ska säga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hittade miljonbilen Adder (Bugatti Veyron) ståendes parkerad i "Beverly Hills" (kommer inte ihåg vad det heter i spelet). Det kallar jag fynd

Coil Voltic är ganska lätt att hitta, och precis som Adder så finner man den i lyxområdena, men den är betydligt lättare att hitta än Adder som jag hittills bara har hittat en av.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hittade miljonbilen Adder (Bugatti Veyron) ståendes parkerad i "Beverly Hills" (kommer inte ihåg vad det heter i spelet). Det kallar jag fynd

Coil Voltic är ganska lätt att hitta, och precis som Adder så finner man den i lyxområdena, men den är betydligt lättare att hitta än Adder som jag hittills bara har hittat en av.

Addern är nästan garanterad spawn på "Rodeo Drive" en lite sned gata där det finns en klädaffär på höger sida och en frisör på nästa gata åt vänster, Kromhästen finns även på den gatan.

Spawnar även en Grotti Carbonizzara på samma ställe.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar