Halo 3 körs ej?

Medlem
Halo 3 körs ej?

Hej forumet!

Jag har ett litet problem som jag bara ville kolla upp om någon annan också har lidit av. Jag fick efterlängtade "Halo The Master Chief Collection" idag i brevlådan och har börjat att spela det. Men en sak som jag inte begriper om det enbart rör mig eller flera är att Halo 3 vägrar starta. Det fryser direkt när jag valt alla alternativ och kör igång det. Vilket leder till att spelet går till dashbord. Nu vet jag inte hur många andra som fått det idag, men är det någon som råkat ut för det också? Om inte så får jag höra av mig till 343s forum.

Tack på förhand.

Medlem

Har du provat en "hard reset"?

Medlem

Inte provat Halo3 bara halo1, ,kolla ifall du missat installera nån del om du går till store och halo ce


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kan tillägga att jag har testat alla delarna, allt funkar som det ska för mig.

Som sagt, fortsätter problemet så testa att göra en "hard reset" av konsolen,
hjälper inte det, avinstallera och installera spelet igen. Det borde fixa det.

Medlem

Kan säga att jag hade menyn uppe och såg denna tråden och prövade att starta Halo 3 och det frös på en gång. Det var lite roligt

Medlem

Håller på installera mitt nu, vågar inte starta de tänk om de händer mig me!

Medlem

Hard reset: Done.
Success: None
Ominstallation: Done
Success: None

Jag får testa alla stegen en gång till imorgon. Funkar det inte då så...ja. =/

Medlem

För ni som också råkat ut för detta så kan ni lägga upp en ommentar via den här länken:

https://www.halowaypoint.com/en-us/forums/84ad72a8b5184797854...

Då bör det gå fram till utvecklarna om problemet.

Medlem

Jag löste problemet. Ifall du kör Xbox One med region och språk som UK så funkar det. Iallafall för mig. Kan funka med US också skulle jag tro.

1
Skriv svar