Hjälp med att komma på ett gamertag

Medlem
Hjälp med att komma på ett gamertag

Jag skulle vilja ha ett bra gamertag, Online heter jag oftast typ Timpetot, Timpero, ScareCr0w eller något i den stilen. Både Timpetot och Timpero är lediga, men vad tycker ni, ett skojigt och halvt seriöst namn hör halo 3 och cod 6? fan jag kan inte bestämma mig!

Medlem

Farfar getskägg.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Ta en variation av namnet du helst vill använda, om det nu är upptaget. Lägg till något ord före/efter, siffror eller något liknande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

KoP
Medlem

Varför inte ta det namnet du använder här på fz? "DigitalCh33se".

Själv har jag använt samma gamertag sen jag lirade BF1942 (använder det på xboxen och ps3'an nuförtiden) tycker det är otroligt irriterande med folk som byter gamertag hela tiden. Man glömmer lätt bort vem fasen den och den personen var.

Medlem

Siffror eller "leetspeak" i namn/gamertags e bara fjantigt och fail, så undvik det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ingenting med "iTz"!!!!!!!!!!!


signatur

Övning ger träning.

Ja, håll dig helst till det gammla, jag kommer ihåg hur jag började använda Meatball efter att man körde lasergame för flera år sen och jag visste inte vad jag skulle ta för namn, men så kom mina vänner på Meatball och jag har använt det sedan dess.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

1
Skriv svar