Inget spel i Max Payne 3 Special Edition? [x360/webhallen]

Medlem

Precis som Wildthing sa, det är fortfarande helg. Så, kan inte göra något än så länge. Men har fått kontakt med användaren från Webhallen på Sweclockers.

Detta sa han:
"Jag kan tyvärr inte göra mycket nu under helgen men ber supporten kontakta dig måndag morgon.Tanken var att vissa på kundtjänsten skulel jobba över till sju idag men på grund av rent praktiska anledningar (ingen hade nycklar att låsa med av dem som jobbar där) så blev det inte så. Jag ber om ursäkt för att de missade att återkoppla men har dragit ett mail till deras chef där jag bett honom lösa det här måndag morgon som sagt."

-----
Nu vet jag iaf att detta ärende finns på deras chefs skrivbord (eller tekniskt sett i hans mailbox)

Självklart återkommer jag imorgon med en uppdatering.


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Medlem

Måndag (21/5):
Webhallen har precis kontakt mig. (Strax innan 9:00)

detta skrev han:
Jag ber om ursäkt för att jag inte återkom i fredags. Angående Max Payne du köpt hos oss. Var det endast spelet du inte fick med eller fattades något av tillbehören? En förtäckning av vad som skall ingå finner du på produktsidan: [länk till spelet]

Jag svarar:
Jag har Special edition-DLC samt en Soundtrack-DLC kod. Vet dock inte om allt finns med i dessa koder (Skins, vapen osv.), Men de koder har jag, som jag ser så verkar det vara som spelet som fattas (igen, vet inte om de ska vara fler än 2st DLC-koder. Soundtrack och Special-Edition-koden). Har inte testat dessa koder så vet inte om de fungerar.

Som jag ser det, får ni skicka nytt eller så skickar jag tillbaka det jag har...

------
(13:00) Har inte fått något mer mail (Ja, jag vet att det har bara gått 3-4 timmar) men jag lite ont om tid idag (och vill ha detta fixat idag). Så försökte ringa men fick då: "Det är många som ringer just nu. Försök senare". Typiskt asså...

----
(14:55) Har inte fått nåt mer mail än. Har provat ringt, får bara "Du placerats i kö" eller "Försök senare". Efter väntat drygt 10min. när jag (äntligen) hamnade i kö orkade jag inte längre. Ska försöka (om jag hinner) ringa vid 15:30 en sista gång (de stänger 16:00). Annars får jag hoppas att personen jag har kontakt med hör av sig genom mail. De kanske har mycket att göra i och med Diablo 3... Men Men.

----
(18:00) Har inte fått nåt mail än. Tror de har till 19:00 att svara. Men känns inte som att han kommer göra det. Så, imorgon blir sitta vid telefon från 11:00 och sitta där tills detta är fixat.

Tisdag: (22/5)
(10:30) Har inte fått något mail under morgonen. Så, laddar nu upp för att ringa Webhallen klockan 11:00 (De öppnar telesupporten då)

-------
(11:15) FIXAT! Efter drygt 10mins kö kom jag fram till Webhallens telesupport. De gick med på att skicka ett nytt spel (kostnadsfritt). Dock, är det bara standard-utgåvan. Men eftersom det är endast spelet som saknas och själva SE- spelfodralet verkar vara detsamma som standard. Så är det Fine med mig.


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Lite kuriosa: Köpte mitt Assassins creed Brotherhood på cdon och skivan jag fick var tom.. riktigt helt jädra tom.
:/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Verkar som om rätt många har haft problem med webhallen den senaste tiden..

Medlem

Som du sa så spelar det ingen roll att de skickar standard varianten då du redan har de två dlc koder som ger dig special edition. Det som ska vara i paketet är spelet(duh), två dlc koder, en för special edition och en för soundtrack, figur samt nyckelring. Tror inte det var något mer, så lycka till nu och ha så roligt!

Medlem

Skönt att det löste sig till slut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

testad och godkänd ; )

Moderator | Testpilot

Kul det löste sig för dig


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar