Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
Jag var inte förberedd på slutklämmen; visst är det så i många fall. Men om han hade spelat Batman på det svåraste läget hade han inte överlevt. Det är väldigt mycket tänka i de fajterna om man ska klara sig.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
MikeSwaggar skrev:
Din standard för att "tänka" är minst sagt inte speciellt hög.
Vilken trist attityd du har.
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 430
Vilka dumheter. Visst han lyckades spöa dem, men han fick ingen hög comboscore, vilket är det som är menat att vara svårt med striderna.
Och som Walter_iego säger, hade han kört på svåraste hade han aldrig klarat det där......
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
MikeSwaggar skrev:
Jag kanske ska prova i svårare svårighetsgrad.

Och man ska inte kunna klara av ett spel så här lätt, det är helt oacceptabelt. Hur gamla är ni små pojkar? Växte ni upp med COD eller blev ni tappade som barn och blev inkapabla till att tänka och trycka på flera knappar samtidigt?
Du har en trist och nedlåtande attityd som vi faktiskt försöker slippa här på FZ. Om du inte inte är intresserad av andras åsikter förstår jag inte varför du skriver överhuvudtaget.
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 190
Du gör ärligt talat inte ett särskilt bra första intryck här på forumet.
walter_iego och Apministern håller helt enkelt inte med dig, men de behöver inte vara små barn bara för att de har "fel" åsikt.
Att registrera sig på ett forum för att förolämpa andra känns onödigt, men du får gärna posta lite trevliga youtube-länkar.
Jag tycker att videon är rolig, oavsett hur väl det där stämmer med nya spel.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
MikeSwaggar skrev:
Jag tycker det är tråkigt att du ska anmäla mig över att jag har min egna åsikt. Om man ska respektera allas åsikter får du respektera min åsikt att inte respektera din åsikt.
Jag har noll-tolerans för alls slags nätmobbing och förstår att det är just de knapparna som du vill trycka på; testa gränserna, munhuggas, slösa vår tid genom att hävda att vi ska respektera dig först, oavsett vad du kläcker ur dig. Respekt är något man förtjänar, inte något man kräver från andra för att man inte kan hålla god ton i en diskussion. Mycket tråkigt.
Jag önskar dig en god helg ändå, och hoppas du är på bättre humör vid ett annat tillfälle.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
MikeSwaggar skrev:
nawww är lilla pojken NÄTMOBBAD?

Det får moderatorn avgöra.
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
MikeSwaggar: Du kanske inte ska länka klipp du gjort själv och försöka få det låta som att du bara håller med personen som gjort videon, det blir bara fail då.
Det är lika fel som att säga "Kolla vilken awesome video jag hittade på nätet" då man har gjort den själv.
Titel Kändis
Registrerad 2006-12-15
Inlägg 7 327
MikeSwaggar skrev:
Jag kanske ska prova i svårare svårighetsgrad.

Och man ska inte kunna klara av ett spel så här lätt, det är helt oacceptabelt. Hur gamla är ni små pojkar? Växte ni upp med COD eller blev ni tappade som barn och blev inkapabla till att tänka och trycka på flera knappar samtidigt?
Bättra din attityd, tack. Sprid kärlek till dina FZ-kamrater istället
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
MikeSwaggar skrev:
Men det var ju inte jag som gjorde den.

Varför ligger den isåfall på din Youtube kanal? Du kallar dig MikeSwaggar här, profilen som lagt upp den på YT kallar sig Hornilope och leder till Mike Haggars kanal där det står;
" About Mike Haggar's Channel
Yes, this is the mighty Mike Swaggar of smashboards. Subscribe bitches."
Coincidence? I think not.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
Anmäld för helt oprovocerade personpåhopp och allmänt jäkligt trist attityd. Jättekul att du hittat hit till FZ MikeSwaggar, men vill du bli långvarig här lär du behöva skärpa till dig. Det är aldrig okej att hoppa på folk bara för att de inte håller med dig till 100 procent. Koka lite té och lugna ner dig lite.
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-01
Inlägg 474
Men är det inte sådär det ser ut i alla Batmanfilmer t.ex.? Batman skojjar med alla små hejdukar han möter på och har lite problem med "huvudskurken" för att sedan vinna. Om jag spelar ett spel där jag ÄR Batman så vill jag förfan kunna pissa på 5-8st otränade mentalpatienter samtidigt utan särskilt stor ansträngning, det är ju det som är roligt 
edit: sär skrivning.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 364
Mike varnad. Tänk om, tänk rätt.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 476
MikeSwaggar skrev:
Känner du dig också lite internetmobbad? Stackarn då. Du kan lite välling, eller min kuk att suga på.
Grattis, du blev ju långvarig på FZ.
Får nog ta ett snack med dina föräldrar angående din uppfostran.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
KoP skrev:
MikeSwaggar skrev:
Känner du dig också lite internetmobbad? Stackarn då. Du kan lite välling, eller min kuk att suga på.
Grattis, du blev ju långvarig på FZ.
Får nog ta ett snack med dina föräldrar angående din uppfostran.
Äh, nu ignorerar vi den här tokstollen istället. Jag har anmält igen, och jag kan omöjligt tro att han kommer få vara kvar här på FZ efter sina senaste inlägg.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 364
Bannad, rensar bort hans dynga senare.