Operation flashpoint2 release?

Inaktiv
Operation flashpoint2 release?

När släpps spelet egentligen? Jag har hela tiden trott att det varit 2009-10-09 som det även står på fz att det kommer göra.

Surfade in på webhallen.com och game.se nyss, där det stod 2009-10-08.

Har för mig att det har varit den 9:de på webhallen innan.

Har datumet ändrats till den 8:de? eller kommer det vara den 9:de?

Edit:
Förmodligen har de skrivit fel. Läste just en intervju på xbox360achievements.org där det stod i slutet.

"Operation Flashpoint is out October 6th in North America and October 9th in Europe. "


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Lånar tråden lite och undrar om detta spel kommer att gå att spela co-op system link? hittar ingen information i klartext -_-

Medlem

Då det inte finns nåt splitscreen läge i spelet så är systemlink/xLive enda sätten att spela Co-op

Medlem
Skrivet av MiXiE:

När släpps spelet egentligen? Jag har hela tiden trott att det varit 2009-10-09 som det även står på fz att det kommer göra.

Surfade in på webhallen.com och game.se nyss, där det stod 2009-10-08.

Har för mig att det har varit den 9:de på webhallen innan.

Har datumet ändrats till den 8:de? eller kommer det vara den 9:de?

Edit:
Förmodligen har de skrivit fel. Läste just en intervju på xbox360achievements.org där det stod i slutet.

"Operation Flashpoint is out October 6th in North America and October 9th in Europe. "

Undrar samma sak har förbeställt och hade hoppats på att få de idag men NEJ de ska man inte få utna jag måste vänta längre :evil: udrar bara NÄR är de relise??


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Är co-op 4 pers via systemlink eller live.

http://www.xbox.com/en-GB/games/o/operationflashpointdr/

Grymt bra lir, rekomenderas!

Medlem

Tack för era svar..har dock en fråga kvar är spelet co-op campaign eller bara typ deathmatch?

Inaktiv

Båda.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar