Portal 2 Achievements

Medlem
Portal 2 Achievements

Hej allihopa everybody!
Ska börja lira Portal 2 nu och gillar ju att få achievements. Är det några jag kan missa och ALDRIG få? Jag vet att jag givetvis kan missa för att jag inte gör vissa extra grejer, men undrar alltså om jag MÅSTE ta achievements på första försöket i en chamber eller om jag kan spela igenom spelet och därefter börja min jakt?

Tack!

Medlem

Du kan absolut spela igenom spelet igen efter att du klarat det. Sen har du ju Steams lista på achievements med vad du ska göra. Happy hunting!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det var inte det jag frågade efter...

Jag vet att jag kan spela om spelet...frågan var om jag kan ta alla achievements under en andra runda?

Medlem

men undrar alltså om jag MÅSTE ta achievements på första försöket i en chamber eller om jag kan spela igenom spelet och därefter börja min jakt?

Det var då rakt visst det du frågade efter. Du borde kunna ta alla under första rundan t.om om du är rapp nog. Men om inte så kan du ju ta de i vilken ordning eller kombination du vill.

Edit1: Såg att det fanns ett skrivfel av mig där uppe. Det jag ämnade skriva var att du kan absolut spela om spelet och ta achievementsen då.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Du kan ta många själv i sngelplayer, men där är också co-op achievements varav "Professor Portal" kan vara en bitch att få.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

men undrar alltså om jag MÅSTE ta achievements på första försöket i en chamber eller om jag kan spela igenom spelet och därefter börja min jakt?

Det var då rakt visst det du frågade efter. Du borde kunna ta alla under första rundan t.om om du är rapp nog. Men om inte så kan du ju ta de i vilken ordning eller kombination du vill.

Edit1: Såg att det fanns ett skrivfel av mig där uppe. Det jag ämnade skriva var att du kan absolut spela om spelet och ta achievementsen då.

Efter din edit är jag mer belåten av svaret! Tackar!

Medlem
Skrivet av ohem:

Du kan ta många själv i sngelplayer, men där är också co-op achievements varav "Professor Portal" kan vara en bitch att få.

Ja jag antog att den skulle vara jobbig men har lyckligtvis en brorsa som får hjälpa mig med den

1
Skriv svar