Är Xbox 360 dåligt?

Inaktiv
Skrivet av aron65:

ja juste wii är väl ganska bra men ´njaaa det hammnar 2 efter 360 så säger vi

Nej, så säger du!!:P
Enligt mej så ser listan ut såhär:
1.Wii:D
2.ps3:)
3.Xbox360:|

Medlem

Alla konsoller duger, för ingen suger, den som säger annat ljuger och borde skjutas med en Luger.

Inaktiv
Skrivet av straxdax:

Alla konsoller duger, för ingen suger, den som säger annat ljuger och borde skjutas med en Luger.

HaHaHa :up::up:

Inaktiv

Man väljer konsoll efter vilken sorts spel man gillar tycker jag. Wii är kul har spelat det hos en kompis ett antal gånger och försöker nästan tvinga honom att köpa super mario galaxy för att jag vill spela det. Men själv äger jag xbox 360 och är nöjd med den.

Medlem

Jag köpte mitt xbox i somras och jag vet inte om jag har haft maximal otur eller gjort något fel. Men mitt första xbox360 jag hade repade skivorna så in i norden (hade xboxet liggande) så jag kontaktade xbox support.

Fick tillbaka den efter ungefär 2 veckor och det funkade bra till ungefär två veckor sedan, nu har den börjat repa skivorna. Mitt mass effect kan jag inte spela längre och då har jag typ spelat det ungefär 5-6timmar.

Jag är lägger alltid tillbaka skivorna i fodralen så det är inte mitt fel att skivorna blir repiga.

Jag ångrar rätt mycket att jag köpte ett xbox360, men just nu är det ändå det ända som jag kan tänka mig att äga.

Medlem

Näpp, Xbox 360 äger
den har så bra spel och sådant,
Tycker du ska köpa den Värd pengarna...
(min har aldrig gått sönder/Repat skivor/ Överhettats)


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Kolla, om skivan blir repad .. ?.. Skulle försöka lämna in den hos M$ och kräva betalt eller något.

Och om den blir överhettad lämna in hos M$ (igen).. Tänk på att de står för kostnaderna och om de inte sköter sitt jobb bra får det bara mer klagomål och fler kostnader emot sig! Bara fortsätt lämna in om det inte fixas...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Jag har inte haft ett enda problem med min xbox och jag är helnöjd med den

Medlem

japp jag är också jävligt nöjd med min 360 den har allt jag begär


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Min 360 repar skivor:( vad kan jag göra åt det ? Ska man skicka in den för lagning eller finns det något enklare sätt ?

Medlem

Det gör den inte alls såvid du inte sparkar fotboll med den under tiden du spelar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nej jag spelar inte fotboll med den. Då hade den inte varit i lika fint skick som den är nu:D. Har ingen något tips om vad jag kan göra så att maskinen inte repar mina skivor? Jag vet många som har samma problem men igen vet vad dom ska gör. Vad är det som är fel på 360 ? Är det lasern det är fel på eller ngt annat ?:\

Medlem

ett förslag från mig... ring till games och säg att dina skivor repar i 360 då ger dom dig antagligen ett nummer så att du får skicka det på lagning eller... så är det bara du som repar dom själv och skyller på 360=):P


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

ok. får väl ringa , för jag repar dom inte själv det gör 360:down:

Medlem

Skivorna repas om man tar utt skivan när spelet är igång för dvd hinner inte stanna.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

ok, tack för svaret. Ska i fortsättningen stänga av och sedan ta ut skivan

Skriv svar