Rockstar Table tennis

Medlem
Rockstar Table tennis

Någon som har några åsikter om detta till synes sköna lir?


signatur
Medlem

http://hype.se/forum/microsoft/35738

Ganska kort, men alltid något kanske

Inaktiv

Är det fett?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Flakmonkey

Det är inte fett, rätt slimmat faktiskt, men kul som fan

Inaktiv

Jag har faktiskt bara hört positiva åsikter om detta spel, början nästan bli sugen på att köpa det.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Jag har också bara hört positiva saker förutom att karriärs-läget ska vara lite mindre bra...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Köper jag det så är det definitivt för online-delen, det andra ser jag som en bonus bara.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Helt klart värt pengarna. Hur kul lir som helst.

Medlem

Satt och körde nu ikväll. Det är helt klart online man ska hålla sig. Körde 3 matcher mot datorn och 2 mot spelare på live. Det var jävligt roligt för jag lyckades få 2 motståndare som var på samma nivå som jag, så matcherna var tajta, med 3 deuce i vardera. Verkligen kul.

Medlem

Ja detta spel är kul som ***. Synd bara att singelplayer läget
är lite tafatt, man skulle vilja göra egna spelare tex.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Är det någon som någonsin vinner med skruvbollar? Är det någon som märker någon skillnad på hur ni servar? För mig är det skit samma hur jag servar, och jag vinner väldigt sällan bollar på att jag skruvar dem, även fast jag har spelets bättre skruvbollsspelare.

Flakmonkey

Visst gör man det, men det är sällan man vinner på en skruvboll direkt, oftast krävs det ett par i rad för att manövrera ut spelaren

Medlem

Tycker att Svensken är den absolut mäktigaste spelaren. Serve och Accuracy är helt meningslösa komponenter så fort du lämnat det absoluta nybörjarstadiet. Det enda som är dåligt med honom är att han är lite seg.

Medlem

Jag ska garanterat köpa Table Tennis.

Medlem

mycket roligt. Synd att det är dyrt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Youtube-proffs
Skrivet av Night Hawk:

mycket roligt. Synd att det är dyrt

Kostar ju typ 250 minudre än andra spel ju ^^

Tycker att de inte va så kul.. fast alla har sina åsikter.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jag kunde typ inte spela demot... Det står typ bara "Unfortunately all things must come to an end" eller nåt och så blir jag utkastad till Dashboard igen...

1
Skriv svar