Tips på spel för flickvän (360)

Medlem
Tips på spel för flickvän (360)

Just nu har jag laddat hem ilomilo vilket hon verkar gilla. Vi har spelat Castle Crashers tillsammans. Jag behöver tips på spel som kan underhålla henne

Heeelp meee.....

Medlem

Minecraft (!)


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Tack men tyvärr är hon anti mineminecraft

Medlem
Skrivet av Lerner:

Tack men tyvärr är hon anti mineminecraft

Haha what? Det underbara spelet har ju hur mycket som helst som två partners kan göra tillsammans. Vad är det hon ogillar i det? Själv sitter jag och väntar tills flickvännen kanske ska kunna kolla upp synen sin så hon kan få glasögonen eller något då hon har brytningsfel och inte kan lira första persons spel riktigt utan att få huvudvärk.

Hjälpa varandra m.m ;O

Medlem

Dreamfall: The longest journey, underbart spel enligt mig


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Dreamfall: The longest journey, underbart spel enligt mig

Det kan ingen vara anti, det är för underbart för att hata

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av erazerswe:

Dreamfall: The longest journey, underbart spel enligt mig

Det kan ingen vara anti, det är för underbart för att hata

Precis, gillar man inte det kan man ge upp spel totalt


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Lego-spelen brukar gå hem hos min sambo, så kanske det skulle kunna va nåt? Hade varit betydligt lättare att komma med förslag om du hade haft PS3 eller Wii U. Xbox 360 måste ju vara den manligaste konsolen någonsin.

Medlem

Min bättre hälft tycker om att tackla skiten ur folk i NHL 13, när hon inte sitter med Fallout: New Vegas eller Crysis 3.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Min flickvän gillar StarCraft 2, Left 4 Dead, Spore och World of Goo.


signatur

Have a good time!

Istället för att fråga vad andras flickvänner gillar för spel tycker jag att du ska fråga henne själv vad hon vill spela. Är det så att hon inte vet så mycket om spel så går det ju alltid bra att testa lite olika genres/titlar för att se vad som fångar intresset. Tror vilken typ av spel hon gillar har mer att göra med hennes personlighet snarare än det faktum att hon är tjej.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Istället för att fråga vad andras flickvänner gillar för spel tycker jag att du ska fråga henne själv vad hon vill spela. Är det så att hon inte vet så mycket om spel så går det ju alltid bra att testa lite olika genres/titlar för att se vad som fångar intresset. Tror vilken typ av spel hon gillar har mer att göra med hennes personlighet snarare än det faktum att hon är tjej.

Kloka ord.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Viva Piñata: Trouble in Paradise

Mirror's Edge


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hotline Miami!


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Postal 2! alltid ett spel till en flickvän.

Nej, men testa Lite spel så ser du vad hon gillar

Håller med Sebastian här.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag tror ni skulle gilla att spela Dungeon Siege 3 i co-op mycket.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Legospelen helt klart. Min flickvän är såld på dem. Äventyrsspel överlag verkar vara ett bra val. Lite kluriga spel.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar