Vad ser ni i Gears of War

Inaktiv
Vad ser ni i Gears of War

Jag har provat Gears of War och seriöst allt man gör är att skjuta.. Jag spelade på PC så det kanske är roligare att spela ett sånt spel framför tv:n..

Men vad är det som är kul med allt meningslöst skjutande hela tiden, jamena inget annat händer ju..

Detta är inte "fanboy" relaterat jag ska själv skaffa en 360 om 2 månader då lär jag skaffa Gears 1 och 2 och riktigt försöka komma in i spelet.. För jag har spelat och jag förstår bara inte varför detta spelet får så höga betyg..

Medlem

Allt om Gears ska skrivas i "den stora tråden"


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Som sagt, för att göra det lättare för alla så ska allt postas i en och samma tråd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

vad gör du i alla andra fps/tps spel? kramas?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

vad gör du i alla andra fps/tps spel? kramas?

I metal gear solid spelen så kan man klara ut hela spelet utan att döda en person

I Uncharted klättrar man lite.. Jamena skjuta hela tiden och inget annat blir vell enformigt till slut ?

Medlem

Gears of War är gjort för att vara simpelt. Sluta nu.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Gears of War är gjort för att vara simpelt. Sluta nu.

Precis, de använder sig av KISS.
Keep It Simple Stupid.

Medlem

jag gillar gears mest när man kör coop och då det här kännslan att man känner att nu är vi övermannade och måste ta oss ur, på pc är det lättare och sikta osv om man har mus men med joypad så blir det lite mindre precision och mer stress.
Sen är man ju inte bortskämd med coop spel heller där man kan köra 2st på split eller online med riktigt storymode osv.

nu utgår jag från att ha spelat Gears 1 på xb360 inte spelat 2an än.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Förstår inte heller vad alla ser i Gears of War, har ettan och visst är det okej med en polare i COOP men sen försvinner det roliga tycker jag, allt är för grått och alla är för gigantiska.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

GoW verkar vara 10x roligare i coop än i sp läge.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

GoW verkar vara 10x roligare i coop än i sp läge.

Ja så klart körde nästan 5-6 timmar i sträck synd att man inte klara spelet då men vi kom typ till act 4:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Hata GoW, tål kritik

1
Skriv svar