Vad tyckte ni om halo 3?

Medlem
Skrivet av Ford Fairlane:

Jag fattar inte riktigt hur multiplayern funkar. Hur gör man tex om man vill lira lite CTF. Måste man då själv dra igång ett game och hoppas på att folk joinar under custom game. Man verkar ju inte kunna söka efter dem. Nån som vet.

Sen ifall nån är sugen att lira lite coop med mig så säg till. Har för lite friends på min lista. Ge mig lite tags ni som lirar Halo

Du har PM.

Det samma gäller mig förövrigt, någon som vill lira coop så är det bara att höra av sig.

Min tag är: supelive


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Ford Fairlane:

Sen ifall nån är sugen att lira lite coop med mig så säg till. Har för lite friends på min lista. Ge mig lite tags ni som lirar Halo

Kan adda mig om du vill, kör gärna Coop, Gamertag: Znakee

Medlem
Skrivet av Znakee:
Skrivet av Ford Fairlane:

Sen ifall nån är sugen att lira lite coop med mig så säg till. Har för lite friends på min lista. Ge mig lite tags ni som lirar Halo

Kan adda mig om du vill, kör gärna Coop, Gamertag: Znakee

Mej med fast ska snart inhandla nytt guldmedlemskap


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

ska det bli Halo 4 ?

för jag såg igår på Gameplay på kanal 7 ett reportage där en bungiue snubbe sa nåt om Halo 4.

Bungie ska/har börja på ett nytt Halo-projekt som även den kommer bli en trilogi
http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Halo_Project

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av BangBoomBang:

ska det bli Halo 4 ?

för jag såg igår på Gameplay på kanal 7 ett reportage där en bungiue snubbe sa nåt om Halo 4.

Bungie ska/har börja på ett nytt Halo-projekt som även den kommer bli en trilogi
http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Halo_Project

jupp så var det ja.
det blir nya spel i * Halo universe *

dom nya spelen lär inte heta Halo ?
utan nåt helt annat, eller så.

kan bli intressant iaf

Inaktiv

Nu har jag klarat det, spelade igenom det sjävl på heroic igår..
Var riktigt bra, fast jag gillade inte alls

Flood skeppet

då somsagt jag hoppats att man inte skulle spendera någon tid på det, men jag antar att de tiltalar en hel del oxå som typ RE fans etc.

Sand levlen och den med de tre pelarna som man skulle stänga av var riktigt grymma. Var riktigt riktigt kul att gå upp mot två Scarabs på samma gång där.

Landskapet på den banan var verkligen enormt och man förstår att Halo 3 ser riktigt bra ut jämnförelsevis med andra titlar som aldrig skulle kunna hantera ett sånt stort område.
Btw om ni inte köpt det ännu, börja på heroic. Fienden agerar helt annorlunda och spelet blir så himla mycket roligare även om du kommer dö en hel del mer.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Bra att du sågar det totalt innan du ens har spelat hälften.

Efter allt jidder som varit om detta spel så förväntade jag mig en fet jefla käftsmäll så fort spelet drog igång. Men icke. Första hälften av spelet känns enbart som ett "rince and repeat" koncept.
Den senare delen av spelet känns mer som jag hade förväntat mig.
Så ja, jag kan såga bäst tusan vad jag vill innan jag kört igenom det, för är inte hela produkten efter mina förväntningar så är det en flopp för mig iaf.
Sen att grafiken lider av jaggies av sällan skådat slag, i 720p iaf.

Tycker det är kul att världens samlade spelpress total viker sig under all hype och höjer spelet till skyarna, FZ är en av dom få som faktiskt har en något objektiv bedömmning på det hela.
Halo3 är helt klart ett bra spel, men det är i slutändan ändå ett vanligt fps utan några speciella twists som inte gjorts förrut.

/flame on.......


signatur

“All thinking people are atheists.”

Youtube-proffs

En sak som jag älskar med Halo 3 är chansen att spela in film och redigera hur man vill och ta screenshots osv.. riktigt mäktigt enligt mig..

Denna tog jag idag, den var bra. Det är jag i blått

http:\\hem.bredband.net\adrbla\blood.jpg


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Tycker det är helt ok. håller på och spelar igenom solo kampanjen på Heroic och trots att det finns finns några mindre roliga levels så är jag överlag positivt överraskad trots att jag aldrig spelat del 1 eller 2. Om nån vill lira lite coop så adda mig med, Name: Sito stargazer


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Hela halo serien är ju så extremt överskattad skjuta rymdvarelser och en halvdan story jätte töntigt !!!!!

Youtube-proffs
Skrivet av Nikke94:

Hela halo serien är ju så extremt överskattad skjuta rymdvarelser och en halvdan story jätte töntigt !!!!!

Definera vad som INTE är töntigt då?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

e helt förälskad i MP delen SP spelar ingen större roll för mig, spelar bara spel för online delen


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av Polish:

En sak som jag älskar med Halo 3 är chansen att spela in film och redigera hur man vill och ta screenshots osv.. riktigt mäktigt enligt mig..

Denna tog jag idag, den var bra. Det är jag i blått

http:\\hem.bredband.net\adrbla\blood.jpg

Snygg bild.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Nikke94:

Hela halo serien är ju så extremt överskattad skjuta rymdvarelser och en halvdan story jätte töntigt !!!!!

Definera vad som INTE är töntigt då?

Mm Halo är faktiskt jättetöntigt.. Kommer snart är på slutscenen där den onda jediriddaren i Star Wars dödar den goda jediriddaren...

*IRONI*


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Har spelet ligandes på hyllan, inte för att det är tråkigt, faktum är att jag aldrig spelat det. Xboxet är på lagning :/

Inaktiv

Efter att ha spelat igenom det på normal första rundan var jag lite besviken. Men andra genomspelningen på heroic blev något helt annat. Det är först då enligt mig som Halo kommer till sin rätt. Sen finns det ett par banor som tillhör dom bästa jag spelat i ett spel någonsin, en del klart sämre. Skall man lägga till sina dryga 100 MP matcher så kan jag bara säga att Halo 3 är ett av dom bästa spelet jag någonsin spelat (får väl kanske stryk av 1:an i SP, har inte bestämt mig än). I MP är det dock odisskutabel KUNG

Medlem

Vill.. ha.. HALO 4!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vill.. ha.. HALO 4!

Som.. inte.. kommer!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Boomer:

Vill.. ha.. HALO 4!

Som.. inte.. kommer!

Men.. det.. kommer.. ett.. annat.. spel.. i.. Halo Universumet!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Spelade igenom det på legendary och SPn är det bästa jag spelat i år och sistan banan där man kör WH är nog den roligaste banan jags pelat till ett spel på LÄNGE.

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Boomer:

Vill.. ha.. HALO 4!

Som.. inte.. kommer!

Men.. det.. kommer.. ett.. annat.. spel.. i.. Halo Universumet!

Det kommer faktiskt flera spel som utspelar i Halo-unviersumet. Bl.a. får vi ju se Ensemble Studios RTS, #Halo Wars, och så kommer ju även den nya obetitlade, episodiska, trilogin som Peter Jackson har ett finger med i.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Älskar 1:an och 2:an men har ej inhandlat 3:an än. Längtar tills jag får råd


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

svårt att tänka mig att Halo wars kommer sticka ut i mängden av rst som finnsi dag så det är inget jag ser fram emot.

Medlem
Skrivet av TacNukem:

svårt att tänka mig att Halo wars kommer sticka ut i mängden av rst som finnsi dag så det är inget jag ser fram emot.

Det har ju anpassat det speciellt för 360, så för att vara ett RTS på konsol tror jag det kan bli riktigt bra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag tycker faktiskt att halo 3 var bättre än halo 1 till och med det är nog tack vare nya vapen osv och multiplayer. Halo 2 är inget att tala om, det hade fruktansvärd campain bara multiplayern var bra. 3an hade båda rolig campain och bra multiplayer så det är en win hos mig.
I 1an var det the flood som irriterade mig ganska mycket men i 3an var det till och med kul att slakta flood

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Boomer:

Vill.. ha.. HALO 4!

Som.. inte.. kommer!

Nej just det! Ett spel som slår alla tänkbara rekord (innan Halo 2 då) lär ju inte få en uppföljare!!!! Klart som skam att MS/Bungie kommer att klämma ut alla stålar dom kan få. Spel=buisniess. Men jag håller med, vill ha Halo 4 NU

Inaktiv

Bungie har redan annonserat att de arbetar på "the chronicles" som ska bli en ny episodisk trilogi i halo universumet.

Medlem

Affan det är ju självklart att Halo 4 kommer !!! dem som såg slutet (det riktiga slutet), vet att det kommer ! Det nämdes också på en sida, där det ryktades nått om att bungie och microsoft kanske ska separeras.

(vänta tills eftertexten försvinner så ser ni vad jag menar)


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Inaktiv
Skrivet av Tarax:

Affan det är ju självklart att Halo 4 kommer !!! dem som såg slutet (det riktiga slutet), vet att det kommer ! Det nämdes också på en sida, där det ryktades nått om att bungie och microsoft kanske ska separeras.

(vänta tills eftertexten försvinner så ser ni vad jag menar)

Det är väl inget som säger att det måste komma ett Halo 4 bara för att de har ett slut som gör att de kan göra en eventuell 4:a...

Detta fenomen används rätt så ofta i filmbranschen oxå...

Medlem

om dem har sakt att dem ska det, räknas det då ? (villket dem har, kanske inte medvetet dock )

det spelet kommer förmodligen inte heta halo 4 dock, eftersom man har pajjat arken, cov. och flood ... det är som dem sa "we trade one villain for another"... dem kommer hur som hällst garanterat fortsätta där dem slutade i halo 3!


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Skriv svar