Vad tyckte ni om halo 3?

Inaktiv
Skrivet av Tarax:

om dem har sakt att dem ska det, räknas det då ? (villket dem har, kanske inte medvetet dock )

det spelet kommer förmodligen inte heta halo 4 dock, eftersom man har pajjat arken, cov. och flood ... det är som dem sa "we trade one villain for another"... dem kommer hur som hällst garanterat fortsätta där dem slutade i halo 3!

Hur kan du vara så säker på det? Källa?

Medlem

var/är ett väldigt roligt spel men kort


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Picke:

Hur kan du vara så säker på det? Källa?

det låter nästan som om du inte vill att dem ska göra ett nytt spel som då utspelar sig efter halo 3, har jag rätt ? ....

hur som hälst så har jag flera källor, men ger dig bara en, eftersom jag inte har alla länkarna i huvudet, om du vill ha dem så kan du söka på google efter bungie - microsoft separationen, som står typ överallt nu...

http://kotaku.com/gaming/bungie/rumor-halo-4-confirmed-237828...


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Medlem

( taget från [http://kotaku.com/gaming/bungie/rumor-halo-4-confirmed-237828...])
BY FROZENFLAME123 AT 09/30/07 10:55 PM

Without displaying any clear spoilers i say this:

The way Halo 3 ended, Bungie and MS basically spray painted it onto our TV screens.

SEQUEL! Halo 4.

Whether or not they will release it for the 360 is another thing. Infact, I would suggest waiting for the next E3 or shortly after the release of Grand Theft Auto 4.

Perhaps in 2-3 years we shall find out. Personally, I wouldn't mind a Halo 4.

^^^^^^^^^^^
vakna liksom! det är ju självklart att MS/bungie kommer fortsätta där det slutade ... Dem känade ju för hela friden 300 miljoner $ bara första veckan (halo3) och det stiger ju hela tiden ffs!!


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Inaktiv
Skrivet av Tarax:
Skrivet av Picke:

Hur kan du vara så säker på det? Källa?

det låter nästan som om du inte vill att dem ska göra ett nytt spel som då utspelar sig efter halo 3, har jag rätt ? ....

hur som hälst så har jag flera källor, men ger dig bara en, eftersom jag inte har alla länkarna i huvudet, om du vill ha dem så kan du söka på google efter bungie - microsoft separationen, som står typ överallt nu...

Nej då, absolut inte. Tvärtom! Jag skulle gärna se en 4:e del av Halo. Jag är bara lite realistiskt.

Tyvärr så är länken du skickat med inte mycket att komma med då det för det första endast är ett rykte. För det andra så är det inte Bungie som säger något om Halo 4, utan folket på Hollywodd Arts.

Inaktiv

Fullkomligt underbart spel, med lagom lång storydel. Aningen kort, men man kan inte få allt. har bara multiplayer kvar att spela nu när live guld kommer imorrn.

Inaktiv

De har bara sagt att det kommer utspela sig i Halo universumet så vitt jag vet, inte om det sker efter Halo 3 eller före eller om du kommer spela som Mäster kocken eller någon annan.

Medlem

Jag är på 6:e banan hittills och jag är inte besviken.. Floods är lite störande att de inte går att slakta i stora mängder som förut, de tål ju mycket mera nu Annars ett bra spel


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Man måste ju bry sig om dem små kräken numera, då dem återupplivar och infekterar kroppar. Så nu är dem mer än bara irriterande.


signatur

Videomupp

Medlem

Sista banan höjde spelet flera snäpp. Åkte dit ordentligt flera gånger och flög av banan.
Men banan där man rusar runt i nån jädra "komage" blev jag enbart störd på.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Världens mest överhypade spel som inte lever upp till förväntningarna.
Det är nog det som gjort att det blivit den besvikelse det blev för mig.

Jag spelade Call of Duty Betan i ca 1 vecka innan jag köpte detta och måste säga att jag hade mer kul 1 timme med "betan" än hela Halo 3.

Har klarat det nu och det har inte förtjänat sin plats i hyllan, kommer garanterat bytas in vid nästa köp.

Inaktiv
Skrivet av Isedor:

Världens mest överhypade spel som inte lever upp till förväntningarna.
Det är nog det som gjort att det blivit den besvikelse det blev för mig.

Jag spelade Call of Duty Betan i ca 1 vecka innan jag köpte detta och måste säga att jag hade mer kul 1 timme med "betan" än hela Halo 3.

Har klarat det nu och det har inte förtjänat sin plats i hyllan, kommer garanterat bytas in vid nästa köp.

Så du jämför CoD4 betan som enbart var MP med singel kampanjen i Halo 3?

Smart!

Kanske ska testa Halos MP del oxå?

emp
Medlem

8:e banan, fyfan vilken soppa.

Inaktiv
Skrivet av emp:

8:e banan, fyfan vilken soppa.

kanske det, men 9:de banan e värd allt besvär, garanterat!

***ingen spoiler, endast ett tips!***
å dessutom kan jag rekommendera att du (och alla andra)

ser HELA creditsen... bara ett tips


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

Till alla som klagar på att halo är lite kort så testa spela legendary ist för normal då tar det ca 13-14h som minst

Inaktiv
Skrivet av Oddman:

Jag är på 6:e banan hittills och jag är inte besviken.. Floods är lite störande att de inte går att slakta i stora mängder som förut, de tål ju mycket mera nu Annars ett bra spel

ett tips är ju att köra gravity hammer när du står mitt ibland dem, då dör de i stora mängder även på legendary


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Man måste ju bry sig om dem små kräken numera, då dem återupplivar och infekterar kroppar. Så nu är dem mer än bara irriterande.

Men det gjorde dom väl i Halo2 också eller ?

Medlem

Hmm, det minns jag faktiskt inte. Du kan ha rätt dock, var ett tag sen jag lirade Halo 2.


signatur

Videomupp

Medlem

Va Flood med I halo 2? spelade det endast när det kom men kan inte minnas dom :\

Inaktiv

flood va me i halo 2 och de återupplivade kroppar på de högre svårihetsgraderna iaf


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

Jag tycker att Halo 3 blev en besvikelse för mig
vet inte varför men det passar nog inte mig.
jag tycker att Halo 1-2 var mycket roligare.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

halo3 är ett bra spel men tyvärr inte mer än så 3,5 av 5 i betyg

Medlem

denna recension är den mest träffsäkra jag har stött på. håller med det mesta han säger. är väldigt underhållande recension dessutom
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zero...


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

campaign var mycket bättre än vad jag trodde, live sådär men helt kart godkänt.

Medlem
Skrivet av BearClaw:

denna recension är den mest träffsäkra jag har stött på. håller med det mesta han säger. är väldigt underhållande recension dessutom
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zero...

Haha måste vara den roligaste recensionen jag har sett

Medlem

Bra grafik, men lite kort var det väl ändå.

Inaktiv

Halo3 är nog det bästa spelet jag spelat
Första banorna är ju lite tråkiga men när man väl kommer in i spelet är det för kul helt enkelt.
Bra grafik och riktigt bra multiplayer att spela efter man klarat spelet
5/5

Medlem

Spelade igenom det häromdan. Jäkla snyggt slut. Missade dock scenen efter slut-creditsen. Tycker i allmänhet att Halo-serien är något överskattad, bra spel men inte så majestätiskt som många tycker (Gears of War knäcker).
Mass Effect kommer att slå Halo 3 på fingrarna rejält...


signatur

[small]Compaq Presario 425, Intel 486sx 33 MHz, 4 mb RAM, 100 mb HD[/small]

Medlem

lyckades äntligen ta mig igenom spelet.
för mig som inte bryr mig om multiplayern i spelet går det inte att tycka annat än att det var väldigt mediokert. ända som var väldigt bra var musiken, resten har gjorts så många gånger innan och i många fall även bättre.
2.5/5


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av bruce:

Mass Effect kommer att slå Halo 3 på fingrarna rejält...

Mjo, Baldurs Gate hade mer innehåll än Quake också.......


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skriv svar