Varför valde ni Xbox?

Inaktiv

Har alla konsoler från denna generation, och 360n är precis som de andra inköpt för spelens skull förstås.


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Medlem

För att den är lätt att flasha

Medlem

Stod och valde mellan en xbox360 och Ps3. Men PS3 hade då och även nu ett obefintligt spelutbud. Alla intressanta spel kommer till båda konsolerna och de som är PS3 exklusiva är inte direkt upphetsande. Xboxen vinner på spelen och priset.

Medlem

Jag valde xbox enbart att många bra shooters/Action spel skulle komma till den (Halo3 och GoW till exempel). Sen var den biligare än ps3, men det blev till slut att man köpt både xbox och ps3an.

00a
Medlem

valde boxen eftersom den är bilig, sköna handkontroller och ett bra spelutbud.

Medlem

jag valde den för att jag såg att den har mest spel som jag är ute efter och så klart billigare än ps3

Inaktiv

spelen, xbox live, prisskillnaden i jämfört med PS3 och sen för att man kört gamla xbox tidigare

Inaktiv

Vi köpte xbox 360 eftersom vi ville uppgradera oss från xbox. Det blev ett naturligt val helt enkelt. Sen visade det sig att den nya xbox 360 hade en massa fördelar så som achievements och att man kunde spela xbox-xpel på 360.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Jag hade WII i typ två månader, men sen locka xbox 360, mest för live, spelen och att många av mina kompisar hade det. Nån som vill lira cod4? skicka meddelande.:)

Inaktiv

Bra tråd! Funderar faktiskt på att skaffa mig en 360, är egentligen ingen konsolmänniska. Men 2007 fick jag faktiskt erkänna för mig själv att PC:n inte längre sitter på spel-tronen.

Vill helst inte lägga så mycket tid på spelande, men det är ett förbannat roligt tidsfördriv

Medlem
Skrivet av dArp:

Bra tråd! Funderar faktiskt på att skaffa mig en 360, är egentligen ingen konsolmänniska. Men 2007 fick jag faktiskt erkänna för mig själv att PC:n inte längre sitter på spel-tronen.

Vill helst inte lägga så mycket tid på spelande, men det är ett förbannat roligt tidsfördriv

Då är en 360 ett bra köp 8) Vänta tills julhandeln då priset lär gå ner några hundralappar tycker man, om du nu är "snål" 8)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Mest för Halo 3...men nu så tycker jag att de är för online delen.

Inaktiv

Äger en standard xbox, har den som mulimediamaskin. Köpte en 360 för att jag tänkte att den skulle bli min nya multimediamaskin.


signatur

Wolfenstein: Enemy Territory for ever! Forum om: Warhammer Online

Inaktiv

spelutbudet, xbox live, priset (jämfört med PS3, Wii absolut inget alternativ, mer en leksak än konsol), och ja litar mer på MS än de andra


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

123
Skriv svar