Xbox Live 14 Dagars Trial

Medlem
Xbox Live 14 Dagars Trial

Hej sitter här och är väldigt sugen på att spela lite Forza Horizon och Halo multiplayer men jag får inte pengar förens på måndag så skulle vara hemsk tacksam över om någon kunde dela med sig om en trial kod som ni inte behöver!

KoP
Medlem
Skrivet av Vasslepulver:

Hej sitter här och är väldigt sugen på att spela lite Forza Horizon och Halo multiplayer men jag får inte pengar förens på måndag så skulle vara hemsk tacksam över om någon kunde dela med sig om en trial kod som ni inte behöver!

Det är ju bara två dagar tills måndag (i skrivandes stund 1 dag). Det ska du nog orka vänta. Har förövrigt en 14 dagars trial liggande. Men känns lite bortkastat om du nu ändå får pengar imorgon.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Vasslepulver:

Hej sitter här och är väldigt sugen på att spela lite Forza Horizon och Halo multiplayer men jag får inte pengar förens på måndag så skulle vara hemsk tacksam över om någon kunde dela med sig om en trial kod som ni inte behöver!

Det är ju bara två dagar tills måndag (i skrivandes stund 1 dag). Det ska du nog orka vänta. Har förövrigt en 14 dagars trial liggande. Men känns lite bortkastat om du nu ändå får pengar imorgon.

Tjena!

Jag är så sugen på att spela mitt Halo 4 online, men mitt live har gått ut och nu är det rätt tight med utgifter. Om du inte behöver din 14 dagars trial så tar jag gärna den, men bara om du verkligen inte vill ha den! Tack :D!

Medlem

Har en 14-dagars trial som jag fick med tomb raider idag

Skicka ett pm, först till kvarn

1
Skriv svar