Tjena.
Letar efter ett bra barnfilter där man kan skriva in ord ex. slå, sparka, döda osv då, ska webbläsaren blockera allt som vill dyka upp.
Kom in idag i grabbens rum och som vanligt kollade han på youtube, men hade hittat en film på skyrim med Freddiew (
http://www.youtube.com/watch?v=-SEuoEJkODE ) där dom kör ett svärd rakt i nyllet på en snubbe. Han sitter och asgarvar, jag tycker oxå att det är kul som fan, men han är bara 8 och givetvis så sitter lillbrollan där med och skrattar, han är 6. Känns lite så där.
Visst, jag kan blockera hela youtube, inga problem. Men oftast så sitter han och kollar på minecraft, spore och så vidare. Men ibland så kan dessa filmer dyka upp.
Kan inte sitta där hela tiden och vakta heller, han är en rejäl datanörd och vill helst sitta där HELA dagen och glo. Jäkla gnäll när det ska stängas av.
Har provat några "filter" men dom blockar ju bara hela sidor.
Någon som vet man kan göra?
Vet inte om jag sett någon som kan blockera specifika ord, har minne av att jag sett det men det vanligaste är precis som du säger att man blockerar hela sidor eller sökresultat i google.