fl studio

Medlem
fl studio

vet någon var man kan få tag på fl studio


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

Köp det?

Eller så hissar man den svarta flaggan med döskallen på och säger Yarr!

Medlem
Medlem
Medlem

tack för svaren

Mvh/Lastbil94


signatur

Mvh/Lastbil94

Inaktiv

rekommenderar fruity edition om du inte ska arbeta med ljudspår, annars är producer edition grym, dessutom är det sjukt billigt att köpa downloadversionen om man jämför med samtliga sequensers. mjukvarusyntarna dock..... :S av ditt inlägg att döma är det ganska uppenbart att du tänker tanka det iofs, inte allt för svårt att googla fl studio och hitta till www.flstudio.com för att köpa det tycker man ju, tsk tsk


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Jag har många års erfarenhet av musikprogram till Windows då jag sitter varje dag i min studio och producerar egen musik, och enligt mej så finns det mycket bättre, roligare (och billigare) program än FL Studio. T.ex. så är Propellerheads Reason ett riktigt bra, lättanvänt och roligt musikprogram (dock mest för att göra techno, house, hiphop, R&B ). Annars så är Steinberg Cubase ett väldigt bra val för att producera all sorts musik.

Medlem

ok tack för svaren


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

enlight min erfarenhet så är FL.studio precis lika bra, har använt FL.studio i ca 1.5 år nu, har provart reason och cubase, det bästa var Fl.studio, det är billigast! det är lättast att förstå sig på! lätt att installera nya ljud till det:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Personligen tycker jag Reason är mycket bättre, speciellt rewirat med FL Studio för VSTi's. Sen är ju den nya sequencern i Reason 4 helt underbar när man vant sig vid den.

http://www.youtube.com/watch?v=303TxvkwdPI

Inaktiv
Skrivet av caddylac:

Jag har många års erfarenhet av musikprogram till Windows då jag sitter varje dag i min studio och producerar egen musik, och enligt mej så finns det mycket bättre, roligare (och billigare) program än FL Studio. T.ex. så är Propellerheads Reason ett riktigt bra, lättanvänt och roligt musikprogram (dock mest för att göra techno, house, hiphop, R&B ). Annars så är Steinberg Cubase ett väldigt bra val för att producera all sorts musik.

Då borde du kolla upp hur mycket FL Studio faktiskt kostar jämfört med Reason innan du öppnar munnen om du nu har producerat musik i så många år, det är inte programmet som gör genren, utan vad du själv gör det till, det borde väl du veta, som är så elit?


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar