nån som vill ha gmailkonto?

Medlem
nån som vill ha gmailkonto?

Jag har lite invites att ge ut.
Först till kvarn.


signatur

Man kan göra så men det är inte rätt.

Medlem

Kan också dela ut, har typ 95 st kvar

Medlem

Detsamma gäller mig, här finns det att ta av


signatur

<3 #komsi - where teh galenskap is

Inaktiv

mm, här också.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Är det bra då, har inte riktigt satt mig in i vad som är så speciellt. Vet bara att det är "revolutionerande"?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Hwergelmer, skickar dig en invite så får du prova på det Du kommer dumpa hotmail iaf

Medlem

Tackar tackar, ska testa det i morgon

PS. Jag har redan dumpat Hotmail, har kvar det för MSN och att ha som "internet-email". Så att man inte råkar knappa in sin riktiga adress hos nån oseriös spam-sida. Tur att jag kollade FZ innan jag kollade mailen för annars hade jag kastat din invite tillsammans med "Free penis enlargement" osv


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Det som är drygt med hotmail, man får så mycket skit Hoppas du gillar gmail då

Medlem

Kunde inte hålla mig tills i morgon, har registrerat mig nu . Verkar nice. Haha, den föreslog gabbenator@gmail.com som adress, hade du ett finger med i spelet?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

hehe, de föreslog något liknande för mig...
fast det är iofs inte så konstigt.


signatur
Inaktiv

jag skulle vara intresserad av ett gmailkonto


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

Inaktiv

Fastmail är roxxor.

www.fastmail.fm


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

...hade du ett finger med i spelet?

hehe, tyvärr så hade jag inte det

Medlem

Skulle nogon kunna ge mig en invite till gmail. Det skulle vara kul att testa det


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem

Skulle kunna tänka mig en invite med om ni ändå har att dela ut menar jag. Tänkt länge att försöka testa men inte blivit av.


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

Har skickat en invite till dig Jumper.

Edit: Kan skicka en till dig också pissenisse ifall du inte redan fått någon.

Medlem

Dem som vill ha kan skicka PM till mig så fixar jag det!

Medlem

Man tackar så mycket Henke ..


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

skicka du till min mail henke?
verkar ha blivit nått fel i så fall.. har inte fått nått ?


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

Tar gärna en gmail om någon vänlig själ vill skicka.

Medlem

Har inte märkt att jag har 100 invites >_<

Vill någon ha bara till att PM:a

Jee
Medlem

Vad är skillnaden då? Det ända jag såg var att det verkar vara lite mer utrymme att lägga ut saker på än vanligt.


signatur

Eller inte?

Jag tar gärna en invite, om någon vänlig själ vill skicka

Medlem

Som sagt, skicka PM så skickar jag en invite. Lättare på det viset eftersom annars vet man inte om någon har skickat invite redan

Medlem

Hehe, packat med invites i denna tråd. Har också en massa som kan bjudas ut. PM:a om ni vill smunka ;).

Gmail ist wunderbaum

Medlem

Vad är fördelarna med gmail? Har ett konto där men faktiskt inte använt det speciellt mycket, varför vet jag inte. Men kanske någon kan upplysa vad som är speciellt?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

gratis, inga jobbiga filstorleksgränser och mer plats än man någonsin kommer behöva, samt att man får använda vilken mjukvara man vill.
och man slipper reklam...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

gratis, inga jobbiga filstorleksgränser och mer plats än man någonsin kommer behöva, samt att man får använda vilken mjukvara man vill.
och man slipper reklam...

Gillade det sista, ska nog börja köra lite mer gmail. Tack för infon, soya


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

för mig är den näst sista viktigast. jag vill ha min egen mailklient, och inte något gräsligt, ständigt krånglande websidejunk.
reklam slipper man automagiskt på det viset...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

12
Skriv svar