Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 448
Jag undrar finns det något sätt så om någon ringer på min mobil så kan jag svara på min dator? Hade varit skönt om man slapp ta av sig headsetet när någon ringer, eller måste man skaffa en skype mobil / skaffa ett abonomang på skype.
Titel Hemmavan
Registrerad 2001-12-06
Inlägg 129
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 448
Man får tacka för svaret. Ska ta och kolla upp adaptern när jag orkar ta mig ut ur huset
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-15
Inlägg 1 152
Skaffa ett skype nummer och vidarebefodra alla inkommande samtal på din mobil till skype. Kostar lite extra, men det har aldrig varit gratis att få det bekvämt för sig
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 448
Men varför göra det dyrare än det är? bara jobbigt
speciellt när man är studerande på gymnasiet.
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 488
Måste inflika att det är enormt slött att inte orka ta av sig headset'et för att svara i telefonen och i regel så är man väl för upptagen för att ta emot samtal ändå när man sitter vid datorn
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 448
naha snarare så är det så att jag spelar DotA 2 och vill kunna spela samtidigt som jag pratar för att jävlar bara ungpausar 10 sekunder efter man har pausat och vill ta emot alla samtal för annars så har jag en sur morsa när hon kommer hem -.-' bara för att jag inte svarade.
Titel Hemmavan
Registrerad 2001-12-06
Inlägg 129
pierreB skrev:
Måste inflika att det är enormt slött att inte orka ta av sig headset'et för att svara i telefonen och i regel så är man väl för upptagen för att ta emot samtal ändå när man sitter vid datorn

Förr i tiden så ansågs det säkert slött att använda fjärrkontroll till televisionsapparaten när det var en nymodighet, att inte skriva sin egen limpa eller att plöja åkern med traktor istället för egen kraft..
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 488
skg skrev:
pierreB skrev:

Förr i tiden så ansågs det säkert slött att använda fjärrkontroll till televisionsapparaten när det var en nymodighet, att inte skriva sin egen limpa eller att plöja åkern med traktor istället för egen kraft..

Haha
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 169
pierreB skrev:
skg skrev:
pierreB skrev:

Haha
lol
Titel Stammis
Registrerad 2009-12-03
Inlägg 332
skg skrev:
pierreB skrev:

Tumme Upp !