Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 244
hur lyckas mina föräldrar alltid fylla hela skärmen med toolbars i webläsaren på bara några veckor, och dom säger att dom inte installerat dom ;D
börjar misstänka dom mixtrar med datorn bara för jag ska hälsa på dom*asg*
Titel Utvecklare
Registrerad 2009-09-01
Inlägg 418
riktigninja skrev:
hur lyckas mina föräldrar alltid fylla hela skärmen med toolbars i webläsaren på bara några veckor, och dom säger att dom inte installerat dom ;D
börjar misstänka dom mixtrar med datorn bara för jag ska hälsa på dom*asg*
Handlar nog om att med många program följer det med toolbars som måste bockas ur för att inte installeras. Är man inte datorvan så klickar man bara Ja, Ja, Ja, Ja osv...
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-13
Inlägg 1 359
Som musse1 säger , är man ovan användare och installerar program , ja tex Adobe flash installerar en Macafee scanner och så vidare i oändlighet.
Nästan alla gratisprogram försöker få en att installera en toolbar om man inte aktivt klickar ur det valet.
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 128
Humor att precis som jag läste detta så kommer flickvännens farfar in och säger "A bing-bar, what is that? Do I want it?"
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 244
Stag skrev:
Humor att precis som jag läste detta så kommer flickvännens farfar in och säger "A bing-bar, what is that? Do I want it?"
skratt,, hur får man flickvänner? det har varit ett mysterium för mig i nästan 40 år
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 128
Hah jadu.. Det ska tydligen gå via postorder numera!