Sebastian Lind skrev:
totte1015 skrev:
Jag menar till trasapa, ditt inlägg var inte där när jag började skriva.
Just denna meningen "Jag antar att OP kan engelska?"
Så jävla spydigt och "besserwisser" liknande svar, hatar sådant folk.
Bara för att han kan mycket om mobiler, och jag inte, så måste han börja anta att jag inte kan Engelska heller? Precis som att inte kunna mobiltelefoner/smartphone vore lika idiotförklarat som att inte kunna Engelska?
Ah, tja, ska vi vara på det humöret kan jag ju tillägga att vare sig du eller trasapa tycks kunna svenska.
Engelska stavas med liten bokstav såvida det inte är första ordet i meningen, och trasapa, det heter "konnässör" och "skepsis". Se där! Jag kan också.
Nej men skämt åsido, oavsett vilket så är det inte okej att reagera så himla starkt som du gjorde. Att kalla folk fanskap och be dem dra åt helvete är något överdrivet, med tanke på att vi trots allt bara försökte hjälpa dig. Det håller du väl med om?
Wut? Är det Svenska som alltid ska stavas med stort S då? Något är det iallafall, Strunt samma.
Njaa, jag vet inte. Just den förbaskade meningen gjorde mig lack. Man ser taskiga/dolda texter överallt på nätet, och det "lät" som att det hörde dit.
I vilket fall som helst, så har jag tittat närmare på den Galaxy'n du tipsa om, verkar vara en bra pryl.
Men nu vid närmare efterforskning så verkar just Apple, Samsung, Sony och HTC vara populära, vad är skillnaden mellan dem?