Iphone, Android eller något annat?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Frixzon:

En sak värd att tänka på är att man kan inte jämföra en iphone 4 som kostar 6k mot en budget Android. Man får vad man betalar för så för att jämföra behöver de vara samma prisklass. Hört många som jämfört fel o tycker Android är värdelöst. Själv kör jag Android på HTC EVO 3D, underbart gränsnitt med iconer, widgets osv... Med Android kan man göra telefonen persolig.

Har en HTC Gratia, budget-Android och det är stor skillnad. Har även testat Xperia Play och en annan modell jag inte minns namnet på. Det Android gör bra är att kunna köra program rakt i hemskärmen, samtidigt som det ibland känns väldigt mycket pc med opedagogiska felmeddelanden och dylikt.


signatur
Inaktiv

Har en xperia play och är nöjd med den

Medlem

Vänta bara... snart kommer nokia igen!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Vänta bara... snart kommer nokia igen!

haha jadu...

Medlem

Android, Samsung Galaxy Note.

Skrivet av bapelsin:

Android, Samsung Galaxy Note.

Dags för Galaxy Note 2 snart, och Galaxy Note 10.1, ska bli intressant att se hur de har förbättrats.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, första noten var sjukt go! Väntar spänt på 29 Augusti då 2an ska visas upp. Sen ska ju tydligen HTC släppa en likvärdig telefon med sjuka specs, kan vara intressant.

Skägg.
10 Chambers

Har haft en Samsung Galaxy 2 som privatlur i snart ett år, älskarn. Kommer nog inte gå tillbaka till Apple igen. Kanske som padda, men inte telefon. Om det blir systemskifte lockar faktiskt Windows-lurarna en smula.


signatur
Medlem

Min första smartphone var en android, jag har haft en smartphone.

Men nästa blir också en android, vi får se vilken det blir dock.

12
Skriv svar