Mobilspelsundersökning!

Medlem
Mobilspelsundersökning!

Tja!

Vi är två studenter som läser digitala media och vi håller på med vårt examensarbete. Vi skriver om mobilspelsanvändning, och vi hade uppskattat om ni kunde fylla i vår fina 5-minuters enkät.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGpBQTZS...

Tack på förhand!

Markus & Magnus

Medlem

Enkät ifylld. Lycka till med examensarbetet!

Medlem

Det gick fort.

"Äger du en smartphone eller surfplatta?"
-Ja
"Spelar du spel på din smartphone eller surfplatta?"
-Nej
"Varför inte?"
-Meningslöst
"okej tack för din medverkan!"

Inaktiv

Rabiat anti-allt-som-inte-är-pc-tönt.

Enkät ifylld här också.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Rabiat anti-allt-som-inte-är-pc-tönt.

Enkät ifylld här också.

Stackars lilla, vågade du inte citera mig?

Inaktiv

Jag behöver inte citera. Du sitter ju ändå och uppdaterar tråden i hopp om att få tummar upp och medhåll från andra rabiata pc-fanboys.

Medlem

@raefzm88 @mordsint Han ska väl svara ärligt på enkäten, jag ogillar personligen också mobilspel för att jag tycker att de aldrig kan få något djup och därmed känns meningslösa

Medlem

Mobilspel är kul/tidsfördriv på bussen eller på toa , men det är ju inte något substitut för att spela på riktigt (konsol eller dator).

Olika plattformar fyller olika syften.


signatur

shortbow.gif

Medlem
Skrivet av Athaleos:

@raefzm88 @mordsint Han ska väl svara ärligt på enkäten, jag ogillar personligen också mobilspel för att jag tycker att de aldrig kan få något djup och därmed känns meningslösa

Precis vad jag anser, meningslösa. 'Mordsint' är uppenbarligen på en annan nivå och förstår inte detta, därav hans gnäll. Antingen det eller så är han en utav dem som skapat enkäten.

Medlem

Var väldigt snabbsvarat.
"Äger du en smartphone?"
Nej
"Varför inte?"
Jag behöver bara en telefon att ringa och smsa med, behöver inga andra funktioner.

1
Skriv svar