FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Kaptmorgan
Titel LAN-ätare
Registrerad 2009-05-08
Inlägg 82

Tjena!

Har precis formaterat om datorn och vill synca min telefon till itunes. Hur överför jag bilder från min telefon till itunes? Blir inte klok på guiderna.

Obs, Jag har sedan tidigare överfört bilder från datorn till telefonen, dessa vill jag också ha till datorn.
Är detta möjligt? Tacksam för svar!

KoP
KoP
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 460

*host* Inte för att vara en party-pooper. Men vill man slippa stök dom detta. Go Android. ;)

Annars verkade denna guide vara rätt vettig och enkel (om den stämmer överens med verkligheten):
http://osxdaily.com/2010/07/10/transfer-photos-from-iphone-to-computer/

Kaptmorgan
Titel LAN-ätare
Registrerad 2009-05-08
Inlägg 82

Tack för svar!

Tidigare androidanvändare faktiskt, ville testa nytt när den förra dog. Din guide har tyvärr samma problem som ja inte blir av med. Datorn kan inte läsa telefonens (förutom kamerabilderna) filsystem, således kommer jag inte in till mina sparade album :(

KoP
KoP
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 460

Kaptmorgan skrev:
Tack för svar!

Tidigare androidanvändare faktiskt, ville testa nytt när den förra dog. Din guide har tyvärr samma problem som ja inte blir av med. Datorn kan inte läsa telefonens (förutom kamerabilderna) filsystem, således kommer jag inte in till mina sparade album :(

Nu vet jag inte hur det är med iPhone och bluetooth men det måste den väl iaf ha? :)
Då borde det bara vara att införskaffa en bluetooth dongle till datorn, skapa en brygga och sen skicka över bilderna till datorn.

Kaptmorgan
Titel LAN-ätare
Registrerad 2009-05-08
Inlägg 82

Hittade lösningen!
Fanns en app som heter Photo Transfer, fungerar utmärkt och är gratis!
Tack ändå KoP, detta trassel ska undvikas i framtiden :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 574 medlemmar online. 69 foruminlägg har postats idag.

FZ