Överföra bilder, iPhone

Medlem
Överföra bilder, iPhone

Tjena!

Har precis formaterat om datorn och vill synca min telefon till itunes. Hur överför jag bilder från min telefon till itunes? Blir inte klok på guiderna.

Obs, Jag har sedan tidigare överfört bilder från datorn till telefonen, dessa vill jag också ha till datorn.
Är detta möjligt? Tacksam för svar!


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

KoP
Medlem

*host* Inte för att vara en party-pooper. Men vill man slippa stök dom detta. Go Android.

Annars verkade denna guide vara rätt vettig och enkel (om den stämmer överens med verkligheten):
http://osxdaily.com/2010/07/10/transfer-photos-from-iphone-to...

Medlem

Tack för svar!

Tidigare androidanvändare faktiskt, ville testa nytt när den förra dog. Din guide har tyvärr samma problem som ja inte blir av med. Datorn kan inte läsa telefonens (förutom kamerabilderna) filsystem, således kommer jag inte in till mina sparade album


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

KoP
Medlem
Skrivet av Kaptmorgan:

Tack för svar!

Tidigare androidanvändare faktiskt, ville testa nytt när den förra dog. Din guide har tyvärr samma problem som ja inte blir av med. Datorn kan inte läsa telefonens (förutom kamerabilderna) filsystem, således kommer jag inte in till mina sparade album

Nu vet jag inte hur det är med iPhone och bluetooth men det måste den väl iaf ha?
Då borde det bara vara att införskaffa en bluetooth dongle till datorn, skapa en brygga och sen skicka över bilderna till datorn.

Medlem

Hittade lösningen!
Fanns en app som heter Photo Transfer, fungerar utmärkt och är gratis!
Tack ändå KoP, detta trassel ska undvikas i framtiden


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

1
Skriv svar