Pruttipoo ute till Android!

Medlem
Pruttipoo ute till Android!

Vore kul om nån ville testa. Fortfarande finns möjligheten att bli den första någonsin som klarar ut spelet och får njuta av end credits!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.twosvetsers.pruttipoo

Inaktiv

Highscore: 259

Recension: Spelet var helt okej, roligare efter några försök när man började få upp farten. Ljuden kändes ganska upprepande efter ett tag även om det i sig inte gjorde något men det jag tyckte var minst om var att vissa bakgrunder gjorde det betydligt svårare att snabbt urskilja avföringen. Jag upplevde även att föremålen som återställer klockan kom mycket slumpmässigt vilket kändes som att det var mycket tur att nå de högre poängen.

När man är i huvudmenyn och trycker på toalettpappret så hade nog en bekräftelseruta varit på sin plats innan man nollställer sin highscore eftersom jag mest klickade på den utav nyfikenhet och fick veta först efter att highscoren gått förlorad. Bra med en hjälpsektion som förklarar vad de olika föremålen gör samt var reklamen mycket bra placerad utan att någonsin vara i vägen.

Medlem

Man får tacka ödmjukast för att du tagit dej tid att skriva en recension, väldigt uppskattat. Tar till oss av allt du säger, bakgrunderna ska få sej en genomgång i framtida uppdatering. Vad gäller toalettpappret i huvudmenyn så var det nånting vi använde oss av under utvecklingen för att kunna testa allt och som sedan fick vara kvar som ett lite ondskefullt skämt

Edit: du är halvvägs

1
Skriv svar