Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
inK
inK
Titel Veteran
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 792

När jag låg och fipplade med mobilen i morse och skulle få av mitt alarm så råkade jag av misstag spara en skärmdump som lade sig i mina kamerabilder. Detta var när jag var nyvaken och innan jag fått på mig mina glasögon, vet inte alls hur jag gjorde.
Installerade den nya Android-uppdateringen igår och har ingen app för att ta skärmdumpar.

Hur lyckades jag? Hur tar man skärmdump med HTC Desire HD? Har suttit och letat med Google utan resultat.

Fuidama
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-04
Inlägg 993
Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 624

Tror att uppdateringen gjorde så man kan ta skärmdump med hjälp av Powerknappen -> startknappen.

Laddar ner uppdateringen just nu..

Edit - Ja, uppdateringen gjorde så att du kan ta printscreens med powerknappen och sedan snabbt homeknappen. Bra gjort av HTC.

inK
inK
Titel Veteran
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 792

Siken skrev:
Tror att uppdateringen gjorde så man kan ta skärmdump med hjälp av Powerknappen -> startknappen.

Laddar ner uppdateringen just nu..

Edit - Ja, uppdateringen gjorde så att du kan ta printscreens med powerknappen och sedan snabbt homeknappen. Bra gjort av HTC.

TACK!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 721 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ