Brum från nätagg

Medlem
Brum från nätagg

Har ett problem med mitt splitter nya Wii, det är så att nätaggregatet låter rätt mycket, och det märks betydligt mer när konsollen är avstängd. Tror till och med att ljudnivån höjs när man stänger av konsollen. Det hela känns väldigt otryggt, vill ju inte att kåken ska brinna ner pga ett trasigt/felaktigt nätagg.

Någon annan som något liknande problem? Jag antar att det bara är att kontakta återförsäljaren och byta ut nätagget.

Medlem

Första gången jag har hört något sånt. Men det är väl bara att lämna in den skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Update: Har varit och pratat med Game.se där konsollen var köpt, och de sade att jag skulle komma in med aggregatet så skulle de byta ut det.

Update2: "Sweet music to my ears." Var och bytte aggregatet idag, och nu är det tyst. Ljuvligt. Inget heller något gnäll eller problem hos Game.se, de uppträdde superbt.

Medlem

Det liknar de erfarenheter man haft även på EB och har att göra med Nintendos policy angående deess produkter. Affären i fråga klagar inte för att de behöver inte tänka på det mer än att de skickar iväg det. En nöjd kund är en återvändande.
Jättekul att det löste sig för dig.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag hade också ett problem med ett brummande, fast jag tyckte det var rätt så hemtrevligt!

Fast, sen började det lukta bullar och då upptäckte jag att det var min bakmaskin...


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

1
Skriv svar