Hur mycket får jag för mitt Wii?

Medlem
Hur mycket får jag för mitt Wii?

Tjena!

Jag har insett att jag spelar på tok för lite på mitt Wii för att det ska vara värt att ha kvar. Mer sugen på att köpa elbas och för det behövs lite stash.

Jag har dock ingen aning hur mycket mitt Wii och dess tillbehör är värt? Nån som skulle kunna vara gullig och hjälpa mig uppskatta värdet? Jag vore även tacksam om eventuella fel ppmärksammades, jag är inte den mest tekniska personen på jorden.

Detta ingår:
Nintendo Wii Basenhet
Sensor Bar
Strömadapter/sladd
RGB Scartsladd
2 st Wiimote
2 st Nunchuck
1 st Classic controller
Laddstation för 2 st Wiimote (inkl. laddningsbara batterier)
LAN-adapter

Wii-spel:
Wii Sports
Resident Evil 4 Wii Edition
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Rayman Raving Rabbids
Metroid Prime 3: Corruption

Virtual Console-spel:
NES:
Mario Bros
Ice Climber
Ice Hockey
Donkey Kong
Bubble Bobble

SNES:
The Legend of Zelda: A Ling to the Past
Donkey Kong Country
Breath of Fire 2

Sega Megadrive:
Gunstar Heroes
Alienstorm

Turbo Grafx16:
Bomberman '92

NeoGeo:
Metal Slug

Nintendo 64:
Super Mario 64

Medlem

4500:- kanske.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tack för svaret. Så mycket alltså? Shit, kommer ju bli rik...

MFC
Medlem

hm..

Konsoll + Wii sports = 1800

Wii-SPEL
--------
Resident Evil 4 Wii Edition
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Rayman Raving Rabbids
Metroid Prime 3: Corruption
= 800-1000

KONSOLL-SPEL
--------------------
Mario Bros : 25
Ice Climber : 25
Ice Hockey : 25
Donkey Kong : 25
Bubble Bobble : 25
= 100

The Legend of Zelda: A Ling to the Past : 40
Donkey Kong Country : 40
Breath of Fire 2 : 40
=120

Gunstar Heroes : 50
Alienstorm : 50
= 100

Bomberman '92: 50
= 50

Metal Slug : 50
= 50

Super Mario 64 : 50
= 50

Dryga 3000, kan ev. lägga till 500 i affektionsvärde?

Det är min uppskattning. Sanningen ligger väl kanske mittemellan mitt och Night Hawks uppskattning.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tack för svaren!

Medlem

Handlar mkt om rätt köpare skulle jag tro. 3800 annonspris, låt folk pruta till 3500 så är ni i hamn skulle jag med ganska stor säkerhet kunna tänka mig.

Inaktiv

Du kommer att sakna din Wii när den är såld. Det är vad jag tippar på iaf. Nåja... för att hålla mig OT så skulle jag tro i likhet med MFC att priset bör hamna kring 3000kr.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Du kommer att sakna din Wii när den är såld. Det är vad jag tippar på iaf. Nåja... för att hålla mig OT så skulle jag tro i likhet med MFC att priset bör hamna kring 3000kr.

Mmm, du kan ha rätt. Tjejen köpte Mario Kart Wii häromdan, det är riktigt roligt (dock endast med classical kontroll.)

Edit:
Kan tillägga att det definitivt blir att sälja Wii:t iallafall. Försökte klara Mario Kart Wii, det var ju ett stort misstag. Det är nog det mest turbaserade skitspel jag någonsin spelat. Ligger överlägset etta de första två varven, sen får man ett blått skal på sig, sen två röda, en blixt, blir knuffad ner för kanten... Hamnar 12:a istället så man får spela om hela kuppen, bara pga otur. Nä fy fan för det jävla barnspelet.

Medlem
Skrivet av Feisty:
Skrivet av Nolite:

Du kommer att sakna din Wii när den är såld. Det är vad jag tippar på iaf. Nåja... för att hålla mig OT så skulle jag tro i likhet med MFC att priset bör hamna kring 3000kr.

Mmm, du kan ha rätt. Tjejen köpte Mario Kart Wii häromdan, det är riktigt roligt (dock endast med classical kontroll.)

Edit:
Kan tillägga att det definitivt blir att sälja Wii:t iallafall. Försökte klara Mario Kart Wii, det var ju ett stort misstag. Det är nog det mest turbaserade skitspel jag någonsin spelat. Ligger överlägset etta de första två varven, sen får man ett blått skal på sig, sen två röda, en blixt, blir knuffad ner för kanten... Hamnar 12:a istället så man får spela om hela kuppen, bara pga otur. Nä fy fan för det jävla barnspelet.

Hahahahahahahahaha.... Welcome to Mario Kart!


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Feisty:
Skrivet av Nolite:

Du kommer att sakna din Wii när den är såld. Det är vad jag tippar på iaf. Nåja... för att hålla mig OT så skulle jag tro i likhet med MFC att priset bör hamna kring 3000kr.

Mmm, du kan ha rätt. Tjejen köpte Mario Kart Wii häromdan, det är riktigt roligt (dock endast med classical kontroll.)

Edit:
Kan tillägga att det definitivt blir att sälja Wii:t iallafall. Försökte klara Mario Kart Wii, det var ju ett stort misstag. Det är nog det mest turbaserade skitspel jag någonsin spelat. Ligger överlägset etta de första två varven, sen får man ett blått skal på sig, sen två röda, en blixt, blir knuffad ner för kanten... Hamnar 12:a istället så man får spela om hela kuppen, bara pga otur. Nä fy fan för det jävla barnspelet.

Hahahahahahahahaha.... Welcome to Mario Kart!

Man tackar!

Medlem

3500-4000 maybe


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar