Är du nöjd med din Wii?

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

Det jag gillar minst med Nintendo är just Mario och compani,
köper aldrig den smörjan,
När man hade Wii så lirade man mest partyspel, bilspel och fps, call of duty, red steel , far cry medmera var riktigt kul på Wii,
och så lirade man en massa Gamecube spel på Wii,
Gillade mest ett Pokemon spel, minns inte vad det heter,

ett ganska enkelt rpg där man i fighter kan sno motståndarnas pokemons med snagballs,
barnsligt ? jupp men skitskoj.
Funderar lite svagt på att skaffa Wii igen, mest då för dom spel man nämnde,
fast det blir nog skitsvårt att få tag på Gamecube spel nuförtiden,
Gamepad till Gamecube spel kan man som väl är köpa på Gamestop vad man vet.

Gamestop har många gamecub spel.

Medlem

hehe jo, säga vad man vill om Game och Gamestop, men dom kan vara en guldgruva ibland när man vill ha riktigt gammla spel.

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

hehe jo, säga vad man vill om Game och Gamestop, men dom kan vara en guldgruva ibland när man vill ha riktigt gammla spel.

Japp, helt rätt.

Inaktiv

Min kompis har både ett gamecube och ett wii så han kan spela gamecube på wii.

Medlem

Vill se fler kvalitativa spel, annars så billigare spel. Vill inte punga ut 500 spänn för blombox.

Medlem

Wii var den första konsollen jag köpte den här generationen. Det var riktigt kul när alla stora titlar kom på rad, men nu för tiden så kommer det inte ett enda spel som är dugligt till Wii.
Det senaste jag köpte och verkligen njöt av att få spela var "Metroid Prime Trilogy".
Efter det så har wii:t mest stått och samlat damm medan jag har lirat på PS3:an (som har haft ett otroligt bra år).

Jaja, hoppas på att New super mario brothers är så bra som alla säger, annars har det inte kommit ett enda nytt bra spel i år...

Medlem

Min fru har det och spelar på det då och då, men det används knappast så mycket som vårt PS3 eller 360. New Super Mario Bros. Wii är däremot riktigt kul. För min egen del är det det enda bra spelet som jag provat till Wii. Jag kan bli fullkomligt galen på kontrollen och uppskattar inte alls rörelsekänlighet över huvudtaget.

Inaktiv

Jag är mer än nöjd! Dock är det bra att ha en 360 eller PS3 som komplement.

Medlem

Finns ett schyst lir och det är Zelda:TP, om det inte hade varit för VC så hade jag varit ett Wii fattigare för längesedan.


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

Medlem

Mitt Wii har mest samlat damm. Jag älskade RE4, men det var ju ett Gamecubespel egentligen.

Nintendos egna titlar är bra och att ladda ner gamla spel kan vara lite kul. Men i regel står den bara.

Jag hatar att sitta och vifta.

Inaktiv

man ska väl inte vara nöjd me wii? wii e ju gjord för att man ska spela om man inte spelar coola spel som dom på reklamerna gör. de e ju för dom där som inte fattar xbox ju :S


signatur

"with great power comes great responsibility"
-master chief. snubben i halo

Medlem
Skrivet av klotet:

man ska väl inte vara nöjd me wii? wii e ju gjord för att man ska spela om man inte spelar coola spel som dom på reklamerna gör. de e ju för dom där som inte fattar xbox ju :S

Det är dags att lägga ner nu va?

Inaktiv

Trots att Wii är den av mina konsoler jag spelar minst så har jag faktiskt riktigt kul när jag väl gör det!

Medlem

Väldigt väldigt nöjd med den. Jag och min fästmö har fantastiskt roligt tillsammans, och vi båda har spel vi tycker är roliga att spela själva.

Det ska tilläggas att jag haft både PS3 och Xbox 360 som jag sålde eftersom jag aldrig någonsin spelade något på dem.

Medlem

Japp, jag är nöjd

Dels för virtual console och för att nintendo ger fina minnen från barndomen!


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

Jag har alltid varit ett fan av Nintendo men som många redan skrivit så är kvaliteten och utbudet på bra spel ganska kasst, håller på med ett mindre krig inne i skallen om jag ska sälja eller inte, man vet ju aldrig nintendo kanske ta i hårdhandskarna längre fram.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Njae, är väl halvnöjd. Jag tycker inte det finns så många bra spel till Wii.


signatur

<a href="http://www.gratissaker.com">gratis spel och program</a>

Medlem

är det en slump att de som är nöjda är de som spelar "till helgen"? spelar man rätt mycket så är den inte så mycket att ha. men NSMB och Dead space: extraction har jag lirat rätt mycket nu. snart kommer ju mario galaxy 2 också så då kan man ju inte stå utan! hehe

Sen så är den verkligen oslagbar när man sitter med polarna och dricker bira! det kan MS och Sony inte komma i närheten av. om man inte vill sjunga då..

Medlem
Medlem

Jag är inte speciellt nöjd. Jag gillar inte att spela med Wii-mote. Gillar inte online, friendcodes, hårddisken och framför allt inte deras priser... hur gör man förresten om man vill ha en ny och behålla sina nerladdade spel??

Medlem

Och jag svarade två gånger... den här tråden har legat upp ett tag! Förlåt.

Medlem

Nej det är jag inte.
för dåligt grafik- grafiken är inte det viktigaste men vi lever i 2000 talet

dåliga spel-väldigt få spel som är värt att köpa
dålig kontroll,behövs nog inte förklaras.

Min lille bror gillar det ju lite men på senaste tiden har wii,t varit damigt
Hoppas på nåt bra spel som funkar "bra" med kontrollen innan man får ett ps move
Känns som jag kommer bli hatat ^^

Medlem

Inte så värst. Köpte konsolen 2006, och äger fem spel. De enda riktigt köpvärda spelen (för 500 kronor) är ju dem stora spelen. Annars är ju spel som Zack & Wiki bra, men då vill man helst inte betala fullpris för.

Medlem

När ska priserna gå ner för själva spelmaskinen Wii då,
det är väl i stort sett samma pris på Wii nu som den släpptes,
snart är ju tillochmed en ps3 billigare.

123
Skriv svar