Vilket betyg ger du Wii U?

Skägg.
10 Chambers
Vilket betyg ger du Wii U?

#Nintendo Wii U släpptes i fredags och ni som köpte den på releasedagen har säkert redan hunnit spela ett gäng timmar och bilda er en uppdattning om konsolen. Och de 24 lanseringsspelen. Vilket betyg sätter du?


signatur
Medlem

Frågan är ju hur många det är som röstar, som inte ens har testat Wii U... -.-


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Frågan är ju hur många det är som röstar, som inte ens har testat Wii U... -.-

Säkerligen lika många som de fanboys som köpt det och ger högsta betyg utan att egentligen ens tänka till

Inaktiv

Köpte det i fredags och lämnade tillbaka det igår. Det var inte tillräckligt "next-gen" för mig och sambon. En konsol som lanseras nära 2013 borde inte lida av detta:

- Extremt slöa laddningstider.
- Fps-drops i spel.
- 5GB Patch första starten.

Medlem

Sätter en fyra då jag tycker konceptet fungerade bättre än jag trodde. Men hittills har jag bara kört zombieu, så Nintendo får släppa några spel som utnyttjar kontrollen till fullo. Då ska det nog bli en femma i betyg.

Medlem

Ja det skulle vara intressant å veta om alla ettor har provat eller äger ett wii u? kanske även ge en liten kommentar här om det? Själv har jag inte provat ännu.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Är väldigt nöjd med min. Den får 4/5 i dagsläget då den är lite slö i gränssnittet. Hoppas på att det kan förbättras framöver

Medlem

Blir nog en positiv fyra. Är riktigt nöjd med konsolen hitintills, men har haft lite småstrul med wifi-anslutningen och laddningstiderna är på gränsen till för långa i vissa fall. Annars är jag helt fast i hela MiiVerse grejset, riktigt bra stämning och skoj att posta saker.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Blir nog en positiv fyra. Är riktigt nöjd med konsolen hitintills, men har haft lite småstrul med wifi-anslutningen och laddningstiderna är på gränsen till för långa i vissa fall. Annars är jag helt fast i hela MiiVerse grejset, riktigt bra stämning och skoj att posta saker.

Miiverse är det bästa med hela konsollen.

KoP
Medlem
Skrivet av Boosing:

Köpte det i fredags och lämnade tillbaka det igår. Det var inte tillräckligt "next-gen" för mig och sambon. En konsol som lanseras nära 2013 borde inte lida av detta:

- Extremt slöa laddningstider.
- Fps-drops i spel.
- 5GB Patch första starten.

Ja ZombiU verkar ha riktigt sega laddningstider emellan segmenten av vad jag såg då jag kollade på en let's play.

Medlem

4/5 pga väldigt segt i menyerna dom första dagarna.
Men det verkar ha ordnat till sig nu


signatur

Xbox360 is the shit :)

Medlem
Skrivet av Grainder:

4/5 pga väldigt segt i menyerna dom första dagarna.
Men det verkar ha ordnat till sig nu

Det känns lite raskare ja eller så har man bara vant sig
Jag vill påstå att miiverse är det bästa som ngnsin hänt gaming.

1
Skriv svar