Wii 500 gratis point

Medlem
Wii 500 gratis point

Nintendo vill att fler ska ansluta sina Wii till internet så nu får alla Wii-ägare 500 Wii Points gratis, som man kan handla spel med i Wii Shop.

1. Gå in på Wii Shop.
2. Klicka på Connection Ambassador Promotion.
3. Klicka på Person Who Was Helped.
4. Skriv in min Friend code. Du kommer nu få svara på tre frågar, välj vad som helst.
5. Ge mig din egen Friend Code. Jag kommer nu knappa in din Friend Code på ett annat ställe. Vi kommer nu båda tilldelas 500 wii points.

Min kod är: 1386 2493 2869 6842

Du hittar din Wii Friend Code genom att gå till Wii menyn och klicka på brev-ikonen längst ner till höger, sedan Create Message och till sist Adress book. Där står din Wii Friend Code som består av 16 siffror.

Medlem
Skrivet av lilmats:

Nintendo vill att fler ska ansluta sina Wii till internet så nu får alla Wii-ägare 500 Wii Points gratis, som man kan handla spel med i Wii Shop.

1. Gå in på Wii Shop.
2. Klicka på Connection Ambassador Promotion.
3. Klicka på Person Who Was Helped.
4. Skriv in min Friend code. Du kommer nu få svara på tre frågar, välj vad som helst.
5. Ge mig din egen Friend Code. Jag kommer nu knappa in din Friend Code på ett annat ställe. Vi kommer nu båda tilldelas 500 wii points.

Min kod är: 1386 2493 2869 6842

Du hittar din Wii Friend Code genom att gå till Wii menyn och klicka på brev-ikonen längst ner till höger, sedan Create Message och till sist Adress book. Där står din Wii Friend Code som består av 16 siffror.

Vad kan man få för 500 pointz?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Finns allt en del nintendo 8 bit spel tex.

Medlem

Sorry, de måste vara typ första gången man är inne på wii Shop annars fungerar det ej.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jasså? funka för mig idag men ja måsta ju skriva in din code med vet du

Medlem
Skrivet av lilmats:

Jasså? funka för mig idag men ja måsta ju skriva in din code med vet du

Jo men det står, "ambassador funktionen kan endast användas inom 30 dagar ifrån ditt första användande av wii shop"

alltså kan man hjälpa personer men inte bli hjälpt om man har haft wii länge.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jaha okej fan va träligt

Medlem

Jaha så de försöker muta in folk på nätet Och vad händer efter de 500 wiipointsen är slut?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jaha så de försöker muta in folk på nätet Och vad händer efter de 500 wiipointsen är slut?

Då kan man lägga tillbax konsolen i garderoben där den hör hemma.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar