Inaktiv

allaärvälkomnaattregistrerapå.ageofconan.se
denofficielasvenskaguilden.justuletarviefternåtannatänidioter.

sorryknapenfunkarinte.

neptulon.

Medlem
Skrivet av Kibb:
Skrivet av Light:

PVE servrar har bara pvp på utvalda zoner. Battlegrounds och siege combat ställerna.

PVP servrar har pvp överallt, risk för att bli gankad av en omogen lvl 80 mm.

Så är det. Haha jag kommer ihåg när jag och min bror lirade lite beta för några veckor sedan. Då kom det en kaxig lvl60 kille springandes genom skogen. Vi var bara lvl 29 och 30 och stod och tittade ut på en sjö och blev hyffsat rädda när vi fick syn på honom. Han anföll mig och dödade mig på 2 slag mot högersidan.. Helt plötsligt kom en pil farandes från min bror som stod i Sniper-Stance och drog ner killens HP från 100% till 40% med en välriktad pil mot nacken.. Fan vad han sprang då han inte hade en aning om vem som sköt, och inte heller vilken lvl det var på min bror som sköt.
PvP är kul, go for PvP server I say!

Haha, det är det som jag älskar med PvP i AoC är att man har en chans att döda en som är betydligt högre level än sig själv, den möjligheten existerade inte på Wow.

Medlem
Skrivet av Mr_kill.alot:
Skrivet av Kibb:
Skrivet av Light:

PVE servrar har bara pvp på utvalda zoner. Battlegrounds och siege combat ställerna.

PVP servrar har pvp överallt, risk för att bli gankad av en omogen lvl 80 mm.

Så är det. Haha jag kommer ihåg när jag och min bror lirade lite beta för några veckor sedan. Då kom det en kaxig lvl60 kille springandes genom skogen. Vi var bara lvl 29 och 30 och stod och tittade ut på en sjö och blev hyffsat rädda när vi fick syn på honom. Han anföll mig och dödade mig på 2 slag mot högersidan.. Helt plötsligt kom en pil farandes från min bror som stod i Sniper-Stance och drog ner killens HP från 100% till 40% med en välriktad pil mot nacken.. Fan vad han sprang då han inte hade en aning om vem som sköt, och inte heller vilken lvl det var på min bror som sköt.
PvP är kul, go for PvP server I say!

Haha, det är det som jag älskar med PvP i AoC är att man har en chans att döda en som är betydligt högre level än sig själv, den möjligheten existerade inte på Wow.

haha låter nice som fan

Inaktiv

Men är det lätare att döda en som är 3 lvl högre en dig (also en npc) en det är i förhålande till wow, jag menar, på wow om du är typ 10 så springer du inte in i ett helt läger med andra tior elller 13, utan i båda senarion så anfaller du paltrulerande styrckor, men kommer det vara anorlunda på aoc?

Inaktiv

om guildet blir stort nog, kommer vi att anfala battel keeps, om vi antar att alla platser är uptagna när vi blir så stora?

jag har läst att det är nästan omöljigt att bygga eller att inta en pvp stad inan ni har en pve stad (man behöver bonusarna eller nåt sånt)

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

Men är det lätare att döda en som är 3 lvl högre en dig (also en npc) en det är i förhålande till wow, jag menar, på wow om du är typ 10 så springer du inte in i ett helt läger med andra tior elller 13, utan i båda senarion så anfaller du paltrulerande styrckor, men kommer det vara anorlunda på aoc?

Nja springer du in i ett läger fullt med NPCer som är din level så kommer du antadligen gå en ond bråd död till mötes.
Men det är lättare att ta någon med högre level i AoC än vad det är i Te.x. WoW om du är duktig och vet vart du ska träffa.

Medlem

Sidan är uppe!!

www.thenightborn.com/forum

Resten kommer upp senare

Medlem
Skrivet av Mr_kill.alot:

Sidan är uppe!!

www.thenightborn.com/forum

Resten kommer upp senare

AoC Fan site eller info site?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Lite både och kan jag säga.

Inaktiv
Skrivet av Mr_kill.alot:

Sidan är uppe!!

www.thenightborn.com/forum

Resten kommer upp senare

Yes!:D

Inaktiv

Jippi!:D:D:D
Jag är en nightborn!:up::up::up:

Inaktiv

HELVETES JÄVLA SKIT!!!!:O EN NY PLAYER RACE:D

Aoc kommer ha alver!!!!:O

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

HELVETES JÄVLA SKIT!!!!:O EN NY PLAYER RACE:D

Aoc kommer ha alver!!!!:O

April skämt mannen

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

HELVETES JÄVLA SKIT!!!!:O EN NY PLAYER RACE:D

Aoc kommer ha alver!!!!:O

HAHA!

Medlem

Det finns redan ett svenskt AoC guild som jag tyvär redan har anslutit mig till. ( http://www.getphpbb.com/phpbb/conanguild.html ) Inget stort utan är mest ett gäng från Linköping som bestämde sig för att starta det.

Ni i Nightborn kan inte tänka er en typ allians eller sammanslagningen? Det är ju kul att spela med kompisar, men samtidigt tråka att missa alla härliga gubbar från FZ och även roligare att kanske spela i ett lite störra guild.

I need guidance, should I quit and rejoice in Nightborn? Or stay with my friends and crap on you people?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

Count me in, förbokade spelet för några dagar sedan. Tar å tittar runt på erat forum lite senare under dagen. Och nu börjar den långa längtan..Suck.

Medlem

Anslöt mig just till nightborn ;P

@ Mr_kill.alot endast engelska som gäller på nightborn forumet?

Inaktiv

Nu blir man lite sur för det där april skämtet.

Medlem

Alla som vill joina Nightborn är hjärtligt välkomna och det är bara att skriva under den första Topicen.

Och ja Hannu87 det är bara engelska även fast det just nu bara är Svenskar, men det är bra att vänja sig vi det när vi börjar få internattionella medlemmar, men om du skriver till mig så spelar det ingen roll eller till någon annan du vet är svensk.

Medlem
Skrivet av Slont2006:

Det finns redan ett svenskt AoC guild som jag tyvär redan har anslutit mig till. ( http://www.getphpbb.com/phpbb/conanguild.html ) Inget stort utan är mest ett gäng från Linköping som bestämde sig för att starta det.

Ni i Nightborn kan inte tänka er en typ allians eller sammanslagningen? Det är ju kul att spela med kompisar, men samtidigt tråka att missa alla härliga gubbar från FZ och även roligare att kanske spela i ett lite störra guild.

I need guidance, should I quit and rejoice in Nightborn? Or stay with my friends and crap on you people?

Om du vill kan du ju försöka övertala dina kompisar :P, med det är helt upp till dig :up:.

Medlem
Skrivet av Mr_kill.alot:

Alla som vill joina Nightborn är hjärtligt välkomna och det är bara att skriva under den första Topicen.

Och ja Hannu87 det är bara engelska även fast det just nu bara är Svenskar, men det är bra att vänja sig vi det när vi börjar få internattionella medlemmar, men om du skriver till mig så spelar det ingen roll eller till någon annan du vet är svensk.

perfekt

Medlem

Nice


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem

Kom med i betan nu ^^ Technical dock..men iaf..får ju pröva på ;D

Inaktiv

Om du är aktiv och raporterar VARJE bugg du ser och skriver mycket nyttigt och konstruktivt på forumet så kommer du med i General-Betan innom en mycket snar framtid.

Medlem

Tja inga som kommer starta ett hardcore raid guild som kör typ 4-5 gånger i veckan eller är det nåra som är sugna att starta ett sånt guild?

Medlem
Skrivet av Andy80:

Tja inga som kommer starta ett hardcore raid guild som kör typ 4-5 gånger i veckan eller är det nåra som är sugna att starta ett sånt guild?

Det siktar jag på med Unalleviated Suffering.

Har en 20 pers ventrilo uppe men sätter upp
en större så fort vi är lite folk.

Ett gäng ur min gammla SWG guild tänkte prova
spelet lite, de kanske ansluter nåra därifrån
efter release.

Som jag skrev i min beskrivning är det 15+
timmar per vecka som gäller i det här gillet
kommer inte ta tiden men man märker om folk
spelar eller inte.

[http://www.u-suffering.com]

Medlem
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Andy80:

Tja inga som kommer starta ett hardcore raid guild som kör typ 4-5 gånger i veckan eller är det nåra som är sugna att starta ett sånt guild?

Det siktar jag på med Unalleviated Suffering.

Har en 20 pers ventrilo uppe men sätter upp
en större så fort vi är lite folk.

Ett gäng ur min gammla SWG guild tänkte prova
spelet lite, de kanske ansluter nåra därifrån
efter release.

Som jag skrev i min beskrivning är det 15+
timmar per vecka som gäller i det här gillet
kommer inte ta tiden men man märker om folk
spelar eller inte.

[http://www.u-suffering.com]

Så hur många dagar i veckan ska ni köra raid då?

Medlem
Skrivet av Kibb:

Om du är aktiv och raporterar VARJE bugg du ser och skriver mycket nyttigt och konstruktivt på forumet så kommer du med i General-Betan innom en mycket snar framtid.

Tack för tipset

Medlem
Skrivet av Kibb:

Om du är aktiv och raporterar VARJE bugg du ser och skriver mycket nyttigt och konstruktivt på forumet så kommer du med i General-Betan innom en mycket snar framtid.

Vet inte om det stämmer så bra.

Varit med i 2 tech-betor. Inte gjort något speciellt men kom ändå med i General betan.

Inaktiv

Jo det är klart. Men om du vill komma med så fort som möjligt så kan jag lova dig att det stämmer.

Skriv svar