Medlem
Inaktiv

Jag är bara glad att det blir en open beta, kostar det eller?

Medlem

du måste vara subscriber på fileplanet...och så finns det bara 50k nycklar och level cap är på 13.....så sj skulle jag kalla det "pay demo"

Inaktiv

Byter en 70hunter bloodelf hunter mot en pvp key! Pm mig om mer info!!! JAG ÄR DESPERAT.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

lolish


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

haha wow....herregud...spelade till lvl 14...sen aldrig mer...usch

Inaktiv

Koastar det att subscriaba eller vad fan det hete?

Inaktiv

Gick lite fort när du tryckte på knapparna där eller?

Medlem

Open beta om du endast betalar 60 kronor för att bli subscriber.
Gawd dawmnit, that's so gay

Ge nyckel. Nu!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

ä, får väl skita i open beta, vet redan att spelet är en revolution!

plus att jag måste stå på mig, försöker övertyga nåra kompisar på skola att wow inte kommer vara den ledande snubben längre
"eheh#wow dör ut#eheh"

Inaktiv

Fick nyss två nycklar till PVP betan, så det funkar att regga flera acc. Väldigt stor fil dock, slowpoke downloadspeed här.

Medlem

Kan jag få en? Snääälla
jag gillar inte att tigga men jag skulle ge en arm för en nyckel

(Satt och tryckte på refreshknappen på betasidan i två dar i sträck utan att få en nyckel i slutet ändå =()

Inaktiv

Oj fick ett antal PMs där =). Tyvärr så tog min kära bror den andra nyckeln med våld...Suck på dagens ungdomar.

Varför refresha du hela tiden? Skulle det inte bara ha varit lättare å skrivit in alla info och sedan reggat?

Medlem

jag gjorde naturligtvis det...
jag menade att jag refreshade när de skickade ut keysen...
känns som om alla fått en nyckel utom jag =(

Medlem

Kolla PM kozzak, kanske har du fått en present

Medlem

(tårögd) "Kramar Bad ash"

TACK! =D

Medlem

jag kommer dit nills och avlivar din bror..inga problem...

Inaktiv

Fan vad man vill spela!!!!!

Medlem

Jag fick också en betanyckel till PVP Week end Beta som Gamespot har hand om. Tyvärr är deras nedladdningssidor överbelastade, och när jag äntligen fick ner filerna från en annan sida som länkades i forumet var de korrupta. Verkar inte som det blir någon beta för mig


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

fan va drygt :/

Medlem

Ni som lyckats få prova på spelet, vad tror ni om system req, kommer det räcka med en intel 3ghz, x1950 pro 256mb, 2048 pc3200-minnen (400mhz)?

Medlem

Känns förjäkligt att en hederlig (bara ett konto) och även har varit Gamespot trogen i över 5 över ska bli utelämnad
Bah, nu får man istället vänta tills den 20:e maj istället. Collectors edition bara ligger och väntar på att bli hämtad :).

Ni som kom in på PvP betan? Ni råkar såklart inte ha någon nyckel över (a)? Självklart inte (sadface), så jag går över till nästa fråga. Är spelet överhypat eller är det ruggigt bra som man hoppas?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av blekfet2:

Ni som lyckats få prova på spelet, vad tror ni om system req, kommer det räcka med en intel 3ghz, x1950 pro 256mb, 2048 pc3200-minnen (400mhz)?

Lär fungera bra på medium/high

Inaktiv

A, jag larar nog det jag har en duo prossesor som saman lagt levererar över 7 ghz

Medlem

Can I have your babies? <3


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Sådär nu har jag fått igång det och spelat igenom det man kunde i betan. Visst är inte min processor den bästa men det flöt på väldigt dåligt när man var i lobbyn där alla mest stod och inte gjorde någonting efter man klarat första questsen. Men det är lätt att jag skaffar detta sen


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

men ni som är betas, hur är spelet, kan man märka hur mycket job som lagts ner på det dom senaste veckorna? och är det alt dom har lovat hitils?

ps: ni alla som har skrivit i det här forumet, tack! med varandras hjälp skal vi klara det omöjliga, att stå utt till den 20, eller för visa den 17 maj, tack för att ni fins!!!!

Medlem

jag har bara lirat engång....men det jag såg tyckte jag mkt om....efter det har dom släppt en 4,2 gig patch och en 5,3gig....kanske fler oxå så stora patchar polerar nog upp mkt ^^

Inaktiv

Någon som vill ha min nyckel? PM


signatur

Antec 900, Asus P5KC, 2gb 800mhz RAM, Intel Core2Duo E6750 2.66Ghz, Sapphire Radeon x1950PRO 512mb, Corsair 520w, Creative SB X-Fi XtremeGamer.

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

A, jag larar nog det jag har en duo prossesor som saman lagt levererar över 7 ghz

Du kan inte lägga ihop hastigheten på det viset, då en kärna bara kan arbeta med en process samtidigt, dvs 2st kan inte dela på den.

Rätta mig om jag har fel om just förklaringen.


signatur

Antec 900, Asus P5KC, 2gb 800mhz RAM, Intel Core2Duo E6750 2.66Ghz, Sapphire Radeon x1950PRO 512mb, Corsair 520w, Creative SB X-Fi XtremeGamer.

Skriv svar